Період оскарження умов закупівлі - по 27-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 157623e618a348399c48656e0a0b33f7
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 180 300,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 901,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти, молоді та спорту Любашівської селищної ради |
ЄДРПОУ: | 43127609 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Болдума Ольга Миколаївна |
Телефон: | +380937028087 |
E-mail: | boldumaolga@gmail.com |
Місцезнаходження: | 66502, Україна, Одеська область,Любашівка, Вул. Володимира Князя, будинок 84 |
1 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.2. У порушення вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні наступні документи та інформація: 1.2.1. надання яких передбачено, п.п.9, 10, 14, 16, п.1.1 Розділу 3 до тендерної документації; 1.2.2. надання яких передбачено п. 1.2, 1.3, 1.4,1.5 (завірена(і) належним чином копія(ї) наказу(ів) учасника та/або іншого документу про призначення особи відповідальної за проведення дезинфекційних робіт автотранспорту), 1.6-1.9, 2.4, 2.5, 3.1, 4 Додатку 2 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. П.1.1 Розділу 3 до тендерної документації: «Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: 9) довідка (або інший документ), видана(ий) Державною податковою службою України (або територіальним органом або державною податковою інспекцією) про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах; 10) довідка(и) не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. Довідка(и) надаються з усіх банківських установ, вказаних у довідці(ах)/іншому документі, виданому Державною податковою службою України (або територіальним органом або державною податковою інспекцією); Учасник торгів – нерезидент у складі пропозиції повинен надати: - довідку банку про фінансову спроможність учасника торгів – нерезидента; - довідку, що підтверджує задовільний фінансовий стан учасника торгів – нерезидента, виданої уповноваженим органом реєстрації в країні нерезидента; 14) довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що у замовника, який проводить процедуру закупівлі, відсутні підстави для застосування до учасника торгів, який подав тендерну пропозицію, оперативно-господарських санкцій, передбачених пунктом 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України; 16) гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства», постановою Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію», постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», постановою Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації». 2.2. П.1.2 Додатку 2 до тендерної документації: 1) «1.2 Довідку перевірки міжрайонними, районними, міськими управліннями/відділами ГУ ДПСС в області складського(их) приміщення(ь), в якому(их) зберігається (буде зберігатись) товар, що є предметом закупівлі, та автотранспортного(их) засобу(ів), який(і) планується залучати для перевезення предмету закупівлі, щодо його відповідності санітарно-гігієнічним вимогам для постачання продуктів харчування у дитячі навчальні заклади, датою видачі не раніше другого півріччя 2022 року». 2.3. П.1.3. Додатку 2 до тендерної документації: «1.3. Акт перевірки міжрайонними, районними, міськими управліннями/відділами ГУ ДПСС в області стосовно дотримання вимог законодавства про харчові продукти операторами ринку (учасниками торгів), які здійснюють постачання сировини та харчових продуктів (наказ Міністерства економіки України від 21.01.2022 № 143-22), датою видачі не раніше другого півріччя 2022 року.». 2.4. П.1.4 Додатку 2 до тендерної документації: «1.4. Інформацію з Державного реєстру операторів ринку харчових продуктів (копію рішення про державну реєстрацію потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу) (наказ Мінагрополітики від 10.02.2016 № 39; ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») або завірену належним чином копію(її) експлуатаційного(их) дозволу(ів) для потужностей операторів ринку харчових продуктів, діяльність яких пов’язана з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження (ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Інформація надається Учасником в залежності від групи постачання товару, до якої належить предмет закупівлі (рослинного чи тваринного походження). Під поняттям потужності маються на увазі споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів». 2.5. П.1.5 Додатку 2 до тендерної документації: «1.5. Завірена(і) належним чином копія(ї) діючого(их) на дату проведення процедури розкриття договору(ів) на проведення дезінфекції транспорту, яким буде здійснюватись постачання предмету закупівлі, та завірена(і) належним чином копія(ї) наказу(ів) учасника та/або іншого документу про призначення особи відповідальної за проведення дезинфекційних робіт автотранспорту». 2.6. П.1.6 Додатку 2 до тендерної документації: «1.6. Довідка у довільній формі про наявність у експлуатації вагів для забезпечення можливості зважування предмету закупівлі. Також додається документ (завірена належним чином копія акту повірки вагів або іншого документу), який підтверджує, що ваги своєчасно повірені». 2.7. П.1.7 Додатку 2 до тендерної документації: «1.7. Інформацію від оператора ринку (учасника торгів), який здійснює постачання сировини та харчових продуктів, стосовно запровадження постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів під час обігу харчових продуктів (ст. 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). З метою підтвердження впровадження та застосування на підприємстві процедур сертифікованої системи управління безпечністю харчових продуктів учасник має надати скановану копію сертифікату(ів) на відповідність вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO 22000:2019, ISO 22000:2018 IDT) з відповідним кодом категорії харчового ланцюга: F (розповсюдження), G (надання послуг складування та зберігання), дійсного(их) на дату розкриття тендерних пропозицій, виданого(их) установою, акредитованою Національним агенством з акредитації України, з наданням завірених учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи. У разі надання сертифікатів відповідно до стандартів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT), учасник повинен надати документальне підтвердження (копію звіту за результатами наглядового аудиту), що сертифікована система управління безпечністю харчових продуктів продовжує відповідати вимогам стандарту на систему управління». 2.8. П.1.8 Додатку 2 до тендерної документації: «1.8. З метою підтвердження спроможності підприємства надавати послуги у відповідності до законодавчих вимог, впровадження та застосування на підприємстві процедур сертифікованої системи управління якістю учасник має надати скановану копію сертифікату(ів) на відповідність вимогам національного стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), дійсного(их) на дату розкриття тендерних пропозицій, виданого(их) установою, акредитованою Національним агенством з акредитації України, з наданням завірених учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи». 2.9. П.1.9 Додатку 2 до тендерної документації: «1.9. З метою підтвердження мінімізації шкідливого впливу виробничої діяльності підприємства на довкілля та впровадження на підприємстві системи екологічного менедженту учасник має надати скановану копію сертифікату(ів) на відповідність вимогам національного стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), дійсного(их) на дату розкриття тендерних пропозицій, виданого(их) установою, акредитованою Національним агенством з акредитації України, з наданням завірених учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи». 2.10. П.2.4 Додатку 2 до тендерної документації: «2.4. Завірену належним чином копію наказу(ів) про призначення особи (осіб), відповідальної(них) за розробку, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів під час обігу харчових продуктів». 2.11. П.2.5 Додатку 2 до тендерної документації: «2.5. Скановану копію(ії) сертифікату(ів), виданого(их) установою, акредитованою Національним агенством з акредитації України, який(і) підтверджує(ють), що учасник забезпечив належну підготовку особи(осіб) з питань безпечності харчових продуктів, згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 22000:2018, ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT), яка(і) є відповідальною(ними) на підприємстві за розробку, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів під час обігу харчових продуктів (надати у складі тендерної пропозиції оригінали/копії таких сертифікатів)». 2.12. П.3.1 Додатку 2 до тендерної документації: «3.1. Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). Аналогічними договорами відповідно до умов цієї тенденої документації є договори на постачання аналогічного предмету закупівлі (у даному випадку мається на увазі постачання аналогічного предмету закупівлі за четвертим та/або п’ятим знаком ДК 021:2015. Для підтвердження виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(ам), вказаному(им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 6 тендерної документації, копію(ї) договору(ів) та копію(ї) акту(ів) прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджують факт(и) передачі/поставки аналогічного предмету закупівлі та виконання договору в повному обсязі або оригінали відгуків про виконання учасником аналогічних договорів від замовників. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), його кількість та інформацію про виконання договору в повному обсязі.» 2.13. П.4 Додатку 2 до тендерної документації: «4. Для підтвердження фінансової спроможності учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи фінансової звітності за два останніх звітних періоди: Баланс (форма № 1), Звіт прo фінансові результати (форма № 2), Звіт пpо рух грошових коштів (формa №3) або інші документи фінансової звітності з відмітками про прийняття уповноваженим органом (або з наданням квитанції про прийняття звітності вищезазначеним органом). У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він подає довідку пояснення щодо неможливості подання документів, а також зазначає інформацію про законодавчі підстави для ведення інших фінансових документів, що є документами фінансової звітності. Якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», яка вимагається замовником для підтвердження наявності фінансової спроможності, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди (проміжні звітні періоди), які передують даті кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації, у повному обсязі. 3.2. По п.1.2.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати документи та інформацію, надання яких передбачено п.п.9, 10, 14, 16, п.1.1 Розділу 3 до тендерної документації. 3.3. По п.1.2.2 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати документи та інформацію, надання яких передбачено п. 1.2, 1.3,1.4, 1.6-1.9, 2.4, 2.5, 3.1, 4*
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.