Період оскарження умов закупівлі - по 04-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-03-2023, 00:00
Молоко коров’яче пастеризоване 2,5% (В оголошенні мінімальний крок аукціону зазначено, оскільки це поле обов'язкове для заповнення , яке технічно неможливо усунути у зв'язку з неодоопрацюванням сайту відповідно до змін особливостей від 30 грудня 2022 р. № 1495)
ID закупівлі: a1038ffa8a9e4a50a8326a3c21377536
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 586 245,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 01998526 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Москаленко Юлія Сергіївна |
Телефон: | +380487505490 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65025, Україна, Одеська область,м Одеса, вул. Ак. Заболотного,26 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, а саме: 1. У Додатку 3 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) Замовником вимагалась вимога - Надати гарантійний лист, щодо вказаних пунктів: • Постачання продукту у відповідності до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». • Виготовлено згідно ДСТУ 2661:2010 (молоко коров’яче питне) • Маркування згідно ДСТУ 4518:2008. • Товар приймається на підставі оригінальної накладної від Постачальника з оригінальною печаткою, зазначеним ПІБ та особистим підписом особи, що бере участь у господарській операції, дату складання, назву постачальника, обсяг господарської операції, одиницю виміру та товарно-транспортною • Залишковий термін зберігання 80%. • Постачання у відповідності до заявки. Поставка товару повинна здійснюватися протягом 3 діб з дня замовлення в спосіб визначений Учасником (Viber, WhatsApp, Telegram та/або електроною поштою) • Використовується автотранспорт постачальника. - З боку Учасника в тендерній пропозиції було надано гарантійний лист лише на один пункт, а саме на виготовлено згідно ДСТУ 2661:2010 (молоко коров’яче питне) Учаснику необхідно надати гарантійний лист, щодо вказаних вище пунктів. 2. У Додатку 3 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) Замовником вимагалась вимога - Надати оригінали або копії підтверджуючих документів, а саме - протокол випробувань продукції, або експертний висновок щодо перевірки зразків за мікробіологічними показниками відповідно до вимог ДСТУ. - З боку Учасника в тендерній пропозиції був надан протокол випробувань № 331-Д від 01.02.2023 р. Тобто, вищенаведену вимогу тендерної документації виконано учасником в повному обсязі, однак замовник вважає за необхідне довідково повідомити учасника про одруківку в протоколі випробувань продукції, а саме у даті проведення випробувань та наголошує, що це не є підставою для відхилення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.