Період оскарження умов закупівлі - по 20-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 7910f72c448c4aa98600b2b6c4ba338f
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 36 100,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Власівський пансіонат для ветеранів війни та праці з геріатричним відділенням |
ЄДРПОУ: | 22219526 Досьє YouControl |
Сайт: | http://vlaspans.at.ua |
Контактна особа: | Алла Пасько |
Телефон: | +380523652749, +380523652905 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 27552, Україна, Кіровоградська область,місто Світловодськ, селище міського типу Власівка, вул. Східна, 1 |
0 |
На виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, такого змісту: Згідно Додатку 2 тендерної документації: “Вимоги до продукції, що закуповується: • Продукція повинна відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам ДСТУ або ТУ, затвердженим у встановленому законодавством України порядку. Учасник закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції на запропонований зразок товару декларації виробника/якісного посвідчення/ іншого документу виробника на товар) згідно чинного законодавства. Для підтвердження вище зазначеної інформації Учасник закупівлі ФОП Зуєва Оксана Михайлівна надав у складі тендерної пропозиції на запропонований зразок товару (часник, буряк) декларацію виробника без підпису особи, яка видала даний документ . Просимо виправити виявлені невідповідності у встановленому законодавством України порядку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.