Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 5489b9e7bede4c188950bf7b1f45203c
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 139 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Спеціальна школа в смт Мізоч Рівненської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 22581256 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тетяна Войтюк |
Телефон: | +380975179551 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 35740, Україна, Рівненська область,смт Мізоч, вул. Хмельницького Б, 35 |
5 |
Відповідно до п. 40 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року , якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При розгляді тендерної пропозиції Учасника — ФОП Болотнюк А.А. виявлено невідповідності інформації та поданих документах, зокрема: На виконання вимог Додатку 2 Тендерної документації Учасником не подано: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів) Аналогічним вважається договір - постачання предмету закупівлі згідно класифікатора ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти; - Скановані оригінали договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (в тому числі специфікація) з додатками ; - Листи відгуки (або рекомендаційні листи тощо) від контрагентів згідно аналогічних договорів, які зазначені в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору у повному обсязі. Листи відгуки мають бути датовані не раніше другого півріччя 2022 року. - На підтвердження повного виконання договорів вказаних у п. 1.1.5. Учасники надають ЗВІТИ про виконання договорів про закупівлю, які містяться в електронній системі закупівель; - Скан-копію оригіналу договору на проведення профілактичної дезінфекції та дератизації приміщень (будівлі) складу чинні на 2023 рік. (Учасник подав договір оренди складського приміщення за адресою: м. Здолбунів вул. 8 Березня 44, а договір на проведення дератизації за адресою : м. Здолбунів вул. Березнева; договору на проведення дезінфекції не надано. Наданий Учасником договір № 19 не містить дати укладання); - чинний протягом періоду проведення закупівлі та протягом 2023 року договір на проведення дезінфекції транспортних засобів та Акти за результатами проведення дезінфекції за останні два місяці до дати оголошення торгів (Поданий учасником договір на проведення дезінфекції не містить дати його укладання; Акти на проведення дезінфекції не містять дати їх здійснення). - Учасник як оператор ринку, що здійснює діяльність пов’язану з обігом харчових продуктів повинен надати в складі тендерної пропозиції: - скан-копію оригіналу акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Мінекономіки від 21.01.2022 № 143-22 на підприємстві Виробника або Учасника. Акт без виявлених порушень, виданий не раніше другого півріччя 2022 р.( Акт наданий учасником складений 22 лютого 2022) - Обов'язково надання відомостей про водія, вантажника, експедитора, комірника. документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі – водіями не менше 2 осіб, експедиторами транспортними не менше 2 осіб та вантажника не менше 1 особи, комірника не менше 1 особи (Учасником подано відомості про 1 водія, 1 вантажника та 1 комірника) - чинний сертифікат ISO 45001:2019 щодо системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці який виданий Виробнику запропонованого товару та/або Учаснику (Учасник не подав). - сертифікат ISO/PAS 45005:2020 загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID -19, який виданий Виробнику запропонованого товару та/або Учаснику (Учасник не подав). - В складі тендерної пропозиції якість підтверджується документами: протокол випробувань та/або експертний висновок, та/або звіт тощо, з додатками в разі посилання в документі на додатки (оригінал документа/копія, засвідчена підписом та печаткою уповноваженої особи постачальника), виданими за друге півріччя 2022 року, на вміст: мікотоксинів, токсичних елементів, пестицидів, радіонуклідів, мікробіологічних показників, антибіотиків та немолочних жирів. Учасник такого документа не надав у складі Тендерної пропозиції. - Не подано копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (декларація виробника експертних висновків) виданих не раніше другого півріччя 2022 року на сир м’який. - Не надано Сертифікат виданий на ім’я Виробника на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT). який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару - Не надано Сертифікат виданий на ім’я Виробника екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару. - Не надано Сертифікат виданий на ім’я Виробника щодо системи управління інформаційною безпекою відповідно до ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2015 (ISO/ІЕС 27001:2013; COR 1:2014, IDT) який виданий Виробнику запропонованого товару Органом з сертифікації, діяльність якого відповідає ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2017 (з наданням підтверджуючих документів) та чинний протягом усього строку поставки товару - ДЕКЛАРАЦІЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА (ВИРОБНИКА) ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ складена виробником/постачальником відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 та ДСТУ ISO/IEC 17050-2:2006. Учасник в складі Тендерної пропозиції не надав такий документ. - Відсутній Договір про надання державних ветеринарно – санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно – санітарного контролю та нагляду) для продукції тваринного походження, чинний на дату подання оголошення. - Учасник, якщо він не є виробником, в обов'язковому порядку подає у складі пропозиції лист про співпрацю в оригіналі за підписом і з відтиском печатки від виробника, представника, дистриб'ютора, у якого учасник отримує товар, що планує постачати у випадку перемоги Замовнику, а також копію відповідного договору, що підтверджує правовідносини учасника з особою, яка надала лист про співпрацю. Договір має бути чинним протягом терміну постачання товару. Учасник не надав до Тендерної пропозиції. Відповідно до п 2 розділуVII Інструкції з підготовки тендерної документації передбачено, що Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Витрати, пов'язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції учасник несе самостійно. На підтвердження не включення вказаних витрат в ціну тендерної пропозиції учасник надає гарантійний лист. (Гарантійний лист Учасником не надано). Необхідно зазначити, що розділом ІІІ Інструкції з підготовки тендерної документації передбачено, що Документи, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством для учасників юридичних осіб, фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі своєї тендерної пропозиції, про що такі учасники повинні зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування причини неподання документів та інформації з посиланнями на норми відповідних нормативно-правових актів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.