Період оскарження умов закупівлі - по 14-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-02-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 17-02-2023, 00:00
ID закупівлі: ddcea6917b06493ea27d25cf5b62878e
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 19 228,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Охтирської міської ради «Охтирська центральна районна лікарня» |
| ЄДРПОУ: | 02007472 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольвач Людмила Анатоліївна |
| Телефон: | +380544641972 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 42700, Україна, Сумська область,місто Охтирка, вулиця Петропавлівська, 15 |
1 |
Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність направити запит щодо невідповідності в інформації, що подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: - надати договір та копію протоколів чи акту виконаних робіт санобробки, які засвідчують якість обробки авто відповідно до регламенту - надати довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів відповідно до якого учасники повинні були вказати загальний строк дії договору, а не дата закінчення договору. - надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань виданий не більше місячної давнини відносно кінцевої дати подання пропозицій (вимагається на сторінці 26 тендерної документації п. 3. «Інші вимоги та відповідні документи»). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.