Період оскарження умов закупівлі - по 13-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-02-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 16-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 4b0630cb8f5b424da650b44b3b24e3ae
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 214 500,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Охтирської міської ради «Охтирська центральна районна лікарня» |
ЄДРПОУ: | 02007472 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ольвач Людмила Анатоліївна |
Телефон: | +380544641972 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 42700, Україна, Сумська область,місто Охтирка, вулиця Петропавлівська, 15 |
3 |
Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність направити запит щодо невідповідності в інформації, що подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: - надати погоджені технічні вимоги на молоко, а не на сметану, що є предметом закупівлі - надати гарантійний лист про зобов’язання замінити товар протягом восьми годин. Вимагається замовником відповідно до пп 5 п. 2 Додатку 2 тендерної документації - надати підтверджуючі документи, щодо доставки продукції , спеціалізованим автотранспортом згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів. Постачання товару здійснюється автотранспортом Учасника, що повинен мати оригінал дійсного на момент поставки товару санітарного паспорту ( надати копії протоколів чи акту виконаних робіт санобробки, які засвідчують якість обробки авто відповідно до регламенту) - надати довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів відповідно до якого учасники повинні були вказати загальний строк дії договору, а не дата закінчення договору. - надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань виданий не більше місячної давнини відносно кінцевої дати подання пропозицій (вимагається на сторінці 26 тендерної документації п. 3. «Інші вимоги та відповідні документи»). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.