Період оскарження умов закупівлі - по 12-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 21cd3195506f493fa97a13f4d61adea9
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 186 114,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КУ КУ"Центр надання соціальних послуг" Бучацької міської ради |
ЄДРПОУ: | 44104630 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тимків Ірина Богданівна |
Телефон: | +380961849863 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 48402, Україна, Тернопільська область,Бучач, Агнона,3 |
3 |
Пунктом 40 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Тернопільхлібпром» (зазначити назву учасника) у процедурі закупівлі № UA-2023-02-07-015695-a згідно пункту 39 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. Відповідно до вимог п.п.1.1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен був надати: довідку складену у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій(які будуть використовуватися) необхідних для поставки товару за предметом закупівлі із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання та матеріально-технічної бази, а також інформації про їх кількість, правові підстави використання, відомості про технічний стан. У складі тендерної пропозиції Учасника міститься довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази №08-12-10 від 08.12.2022р. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно привести вказані документи у відповідність. 2. Відповідно до вимог п.п.1.3 Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен був надати: договір про санітарну обробку (або дезінфекцію) у 2023 році на кожен транспортний засіб, що зазначений в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. У складі тендерної пропозиції Учасника міститься договір про надання послуг №18/06 від 27.01.2023 року. У п.1.1. даного договору вказано, що Специфікація є невід’ємною частиною договору. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно привести вказані документи у відповідність. 3. Відповідно до вимог п. 4.2 Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен був надати: достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. У складі тендерної пропозиції Учасника подано довідку №08-12-07 від 08.12.2022р. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно привести вказані документи у відповідність. 4. Відповідно до вимог п. 4.3 Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен був надати: довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місце знаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. Зазначена довідка надається лише учасниками юридичними особами та лише в період, коли Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань не функціонує. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника зазначається в довідці лише учасниками — юридичними особами, які повинні мати таку інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відповідно до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань». У складі тендерної пропозиції Учасника подано довідку №08-12-22 від 08.12.2022р. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно привести вказані документи у відповідність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.