Період оскарження умов закупівлі - по 12-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-02-2023, 00:00
ID закупівлі: bfeb15b94d614331a4106e63b3646d40
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 285 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 26198169 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Блиндюк Ірина |
Телефон: | 0953669626 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, бул. Т. ШЕВЧЕНКА, будинок 1 |
5 |
1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - відповідно до розділу 3 п. 3.2 «Зміст тендерної пропозиції» підпункту 3.2.2 «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" (пропозиція учасника повинна бути підписана КЕП)» . Учасником пропозиція підписана УЕП. - відповідно до розділу 3 п. 3.8 підпункту 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати: 1) Довідка в довільній формі в якій учасник торгів зазначає детальний опис товару за формою: 2) Гарантійний лист на ім’я Замовника, у якому учасник гарантує можливість поставки якісного товару, що є предметом закупівлі, у кількості, зі строком придатності та в терміни, що зазначені Замовником у Додатку 2 до Тендерній документації. Лист має бути датовано не раніше дати початку процедури закупівлі; 3) Гарантійний лист щодо безперебійного постачання товару незалежно від своєчасного фінансування замовника. 4) Скан-копію: протоколу (ів) випробовувань, який (які) засвідчує якість та безпечність кожного виду товару, що є предметом закупівлі та/або експертного (их) висновку(ів), який (які) засвідчують якість та безпечність кожного виду товару, що є предметом закупівлі. 5) Документи, що підтверджують впровадження системи НАССР (згідно Наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 №2208), а у разі відсутності в Учасника зазначеного документу надати довідку у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа та документ, який підтверджує впровадження учасником системи управління безпечністю харчових продуктів (СУБХП). 6) скан- копію документу, що підтверджує реєстрацію потужностей учасника. 7) Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись договором з виробником/представником виробника на поставку предмету закупівлі, дійсного на 2023 рік. Учасником в складі пропозиції не подано вище перелічених документів. - відповідно до розділу 4 п. 5.4. «Інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити» тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати довідку у довільній формі про те, що Учасник не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь.Учасником не подано такої довідки. - відповідно до розділу 3 п.2 Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати «Відомості про учасника» за встановленою формою. Учасником не подано довідку, яка відповідає формі. - відповідно до розділу 1 Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати : дані щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу, надати копію угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції транспортних засобів, інформація про які вказано у довідці (назва спец підприємства, номер та дата угоди, та підтверджується відомостями про періодичність проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу) . Також надаються документи: копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на кожен транспортний засіб, яким буде здійснюватись постачання товару; копія договору оренди /надання послуг спеціалізованого автомобільного транспорту для перевезення продуктів харчування, у разі коли учасник орендує спеціалізований автомобільний транспорт. для підтвердження технічних якостей транспортних засобів учасник надає сертифікати або еквівалент, що підтверджують проведене калібрування обладнання, задіяного в обігу товару згідно з п. 2 ст. 45 Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а саме: сертифікат калібрування: вимірювач-регулятор (термометр і гігрометрконтактні) до холодильної установки, встановлені на автомобілі; сертифікат калібрування: устаткування для відтворення кліматичних факторів (холодильна установка, встановлена на автомобілі). копія документу, що підтверджує наявність власних або орендованих складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції (у разі наявності власних складських приміщень необхідно надати документи, які підтверджують право власності на ці приміщення. У разі оренди складських приміщень, необхідно надати договір оренди, суборенди - обов’язковим є надання документів, що посвідчують право орендаря на користування приміщенням від власника.) документ що підтверджує проведення профілактичної дезінфекції та дератизації приміщень (будівлі) складу (подати в складі пропозиції договір на проведення санітарної обробки приміщень, та копії актів наданих послуг за передостанні два місяці до кінцевого строку подання пропозиції учасника. Враховуючи наявну матеріально-технічну базу, кількість транспортних засобів, надати гарантійний лист щодо своєчасної поставки товару у період з 7:00 до 08:30 год кожного робочого дня. Довідка, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, досвід та наявність необхідного рівня знань, які будуть задіяні в процесі виконання замовлення, із зазначенням загальної кількості осіб та їх посад), а також, зазначенням осіб відповідальних за виконання замовлень, їх обов’язки та контактні телефони; копії медичних книжок працівників учасника (водіїв, експедиторів), із чинними датами проходження медогляду та медичні довідки (дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій) щодо придатності до керування автотранспортним засобом, та водійське посвідчення водія. Довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) (не менше одного), з інформацією про Замовника з яким укладено договір, предметом закупівлі, сумою, тощо. Скановану копію з оригіналу аналогічних договорів, зазначених в довідці, відповідно до п. 3.1 (не менше одного). На підтвердження поданого договору(ів) надати скановану копію з оригіналу листа (листів)-відгука про співпрацю та виконання договору, зазначеного в довідці, відповідно до п. 3.1.від Покупця, що вказані в п. 3.1. та 3.2 (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу (не раніше 2022 р). Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності*. Відповідно Додатку 1 розділу 3 «Інші вимоги та відповідні документи» п.1 «Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції» Для фізичних осіб-підприємців: 1. Копія паспорту (всі заповнені сторінки) або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами 2. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків. *Для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, необхідно надати пояснюючий лист із зазначенням цього. Учасником не надано перелічених документів у складі пропозиції. відповідно Додатку 1 розділу 3 «Інші вимоги та відповідні документи» п.4 «Надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» учасником подається довідка в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку №3 до даної документації, повинна бути підписана особою, яка підписує тендерну пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю та працівниками, чиї персональні дані надаються. відповідно додатку 2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» учасники подають : Умови поставки - виключно в асортименті та обсязі, зазначених у заявці Замовника які постачатимуться продукти харчування та учасником подається гарантійний лист про виконання умов поставки. Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів ДСТУ, ГОСТ, ТУ тощо. Підтверджується документами при кожній поставці товару копії декларації виробника та/або посвідчення про якість (копії додаються в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції). Товар повинен постачатись по заявці закладів кожного дня з понеділка по п’ятницю з 07.00 до 08.30 год. у тарі , що відповідає, що відповідає вимогам санітарних правил і норм – надати гарантійний лист. Обсяг кожної поставки – згідно і заявками, без обмеження розміру мінімального замовлення. Заявки подаються Замовником в письмовій формі або електронною поштою на електронну адресу. Продукція, що постачається, повинна супроводжуватись відповідними документами, наявність яких передбачена законодавством (накладні, товарно-транспортні накладні, сертифікати якості, експертні висновки, протоколи випробувань, ін.) (в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист). Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом восьми годин. Про зобов’язання замінити товар протягом восьми годин подається учасником гарантійний лист разом з усіма документами пропозиції. Відповідно технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі Учасник повинен застосовувати заходи із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором (в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист). Учасником вищевказані гарантійні листи не подано в складі пропозиції. відповідно до розділу 3 Учасник надає у складі тендерної пропозиції заповнену форму «ПРОПОЗИЦІЯ», яка наведена в Додатку №4 до тендерної документації, ціна вказуються з двома десятковими знаками. Учасником не подано Додатку № 4. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати: - пропозицію підписати КЕП. - довідка в довільній формі в якій учасник торгів зазначає детальний опис товару за встановленою формою: - гарантійний лист на ім’я Замовника, у якому учасник гарантує можливість поставки якісного товару, що є предметом закупівлі, у кількості, зі строком придатності та в терміни, що зазначені Замовником у Додатку 2 до Тендерній документації. Лист має бути датовано не раніше дати початку процедури закупівлі; - гарантійний лист щодо безперебійного постачання товару незалежно від своєчасного фінансування замовника. - скан-копію: протоколу (ів) випробовувань, який (які) засвідчує якість та безпечність кожного виду товару, що є предметом закупівлі та/або експертного (их) висновку(ів), який (які) засвідчують якість та безпечність кожного виду товару, що є предметом закупівлі. - документи, що підтверджують впровадження системи НАССР (згідно Наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 №2208), а у разі відсутності в Учасника зазначеного документу надати довідку у довільній формі із зазначенням законодавчих підстав неподання вказаного документа та документ, який підтверджує впровадження учасником системи управління безпечністю харчових продуктів (СУБХП). - скан- копію документу, що підтверджує реєстрацію потужностей учасника. - договір з виробником/представником виробника на поставку предмету закупівлі, дійсного на 2023 рік. - довідку у довільній формі про те, що Учасник не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь. - «Відомості про учасника» за встановленою формою. - дані щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу, надати копію угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції транспортних засобів, інформація про які вказано у довідці (назва спец підприємства, номер та дата угоди, та підтверджується відомостями про періодичність проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу) . - копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на кожен транспортний засіб, яким буде здійснюватись постачання товару; - копію договору оренди /надання послуг спеціалізованого автомобільного транспорту для перевезення продуктів харчування, у разі коли учасник орендує спеціалізований автомобільний транспорт. - для підтвердження технічних якостей транспортних засобів учасник надає сертифікати або еквівалент, що підтверджують проведене калібрування обладнання, задіяного в обігу товару згідно з п. 2 ст. 45 Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а саме: - сертифікат калібрування: вимірювач-регулятор (термометр і гігрометрконтактні) до холодильної установки, встановлені на автомобілі; - сертифікат калібрування: устаткування для відтворення кліматичних факторів (холодильна установка, встановлена на автомобілі). - копія документу, що підтверджує наявність власних або орендованих складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції (у разі наявності власних складських приміщень необхідно надати документи, які підтверджують право власності на ці приміщення. У разі оренди складських приміщень, необхідно надати договір оренди, суборенди - обов’язковим є надання документів, що посвідчують право орендаря на користування приміщенням від власника.) - документ, що підтверджує проведення профілактичної дезінфекції та дератизації приміщень (будівлі) складу (подати в складі пропозиції договір на проведення санітарної обробки приміщень, та копії актів наданих послуг за передостанні два місяці до кінцевого строку подання пропозиції учасника. - гарантійний лист, щодо своєчасної поставки товару у період з 7:00 до 08:30 год кожного робочого дня. - довідку, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, досвід та наявність необхідного рівня знань, які будуть задіяні в процесі виконання замовлення, із зазначенням загальної кількості осіб та їх посад), а також, зазначенням осіб відповідальних за виконання замовлень, їх обов’язки та контактні телефони; - копії медичних книжок працівників учасника (водіїв, експедиторів), із чинними датами проходження медогляду та медичні довідки (дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій) щодо придатності до керування автотранспортним засобом, та водійське посвідчення водія. - довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) (не менше одного), з інформацією про Замовника з яким укладено договір, предметом закупівлі, сумою, тощо. - скановану копію з оригіналу аналогічних договорів, зазначених в довідці, відповідно до п. 3.1 (не менше одного). - скановану копію з оригіналу листа (листів)-відгука про співпрацю та виконання договору, зазначеного в довідці, відповідно до п. 3.1.від Покупця, що вказані в п. 3.1. та 3.2 (не менше одного). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу (не раніше 2022 р). Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності*. - копію паспорту (всі заповнені сторінки) або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами - копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків. *Для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, необхідно надати пояснюючий лист із зазначенням цього. Учасником не надано перелічених документів у складі пропозиції. - довідку в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку №3 до даної документації, повинна бути підписана особою, яка підписує тендерну пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю та працівниками, чиї персональні дані надаються. - гарантійний лист про виконання умов поставки. - якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів ДСТУ, ГОСТ, ТУ тощо. Підтверджується документами при кожній поставці товару копії декларації виробника та/або посвідчення про якість (копії додаються в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції). - Товар повинен постачатись по заявці закладів кожного дня з понеділка по п’ятницю з 07.00 до 08.30 год. у тарі , що відповідає, що відповідає вимогам санітарних правил і норм – надати гарантійний лист. Обсяг кожної поставки – згідно і заявками, без обмеження розміру мінімального замовлення. Заявки подаються Замовником в письмовій формі або електронною поштою на електронну адресу. - гарантійний лист , що продукція, що постачається, повинна супроводжуватись відповідними документами, наявність яких передбачена законодавством (накладні, товарно-транспортні накладні, сертифікати якості, експертні висновки, протоколи випробувань, ін.) - гарантійний лист , якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом восьми годин. Про зобов’язання замінити товар протягом восьми годин подається учасником - гарантійний лист, відповідно технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі Учасник повинен застосовувати заходи із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором. - Додаток № 4.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.