Період оскарження умов закупівлі - по 11-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-02-2023, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Річний план на 2023 рік, згідно наявної потреби у закупівлі під час дії воєнного стану. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 10002, м. Житомир, вул. Гагаріна,38А. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями
ID закупівлі: 85b03883a3a9405cb263561aafa7dd20
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 249 420,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 494,20 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ЖИТОМИРСЬКИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 42 |
ЄДРПОУ: | 20425351 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Яна Ткаченко |
Телефон: | +380977348507 |
E-mail: | dnz42buh@gmail.com |
Місцезнаходження: | 10002, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Гагаріна, будинок 38-А |
0 |
Опис: Шановний учасник надаємо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції учасника ФОП Голік Раїса Борисівна у процедурі закупівлі №UA-2023-02-06-015355-a згідно пункту 39 Особливостей. Виявлено наступні невідповідності 1. Учасником: Не надано у складі пропозиції підписаного порядку змін умов договору (відповідно до тендерної документації Розділ VI п.3) - вимога подати підписаний порядок змін істотних умов договору 2. Не подано лист-згоду на обробку персональних даних, який відповідає вимогам та зразку (додатку №3 до тендерної документації); вимога подати лист-згоду на обробку персональних даних 4. Не подано - копії діючого на дату подання тендерної пропозиції сертифікату ISO який відповідає ДСТУ ISO 14024:2002 або сертифікату ISO який відповідає ДСТУ ISO 14024:2018 Натуральні продукти. Екологічні критерії та метод оцінювання життєвого циклу виданий на ім’я виробника; - сертифікату на систему управління безпечності харчових продуктів ISO або сертифікат на систему управління якістю ISO (для м’яса яловичого та м’яса свинини), що дають право Учаснику або Виробнику виробляти та/або зберігати, реалізовувати товари, запропоновані в пропозиції, що є предметом закупівлі; - декларацію виробника або посвідчення якості на продукцію, що є предметом закупівлі. - експертний (експертні) висновок (висновки) або протокол (протоколи) випробувань виданий (видані) акредитованою (акредитованими) лабораторією (лабораторіями) на ім’я Учасника та/або виробника не раніше 2 півріччя 2022 року, в якому (яких) вказані результати випробувань на наступні показники безпеки: для м'яса яловичого (великий шматок) - мікробіологія, радіологія, нітрозаміни, вміст токсичних елементів, наявність антибіотиків, наявність мікотоксинів та фізико-хімічні дослідження; для м'яса свинини (великий шматок) - мікробіологія, радіологія, нітрозаміни, вміст токсичних елементів, наявність антибіотиків, наявність мікотоксинів та фізико-хімічні дослідження; для тушок курей - мікробіологічні показники, радіологічні показники, вміст токсичних елементів (свинець, кадмій, ртуть), наявність антибіотиків, наявність мікотоксинів, вміст гормональних препаратів; для філе курячого - мікробіологія, радіологія, нітрозаміни, вміст токсичних елементів, наявність антибіотиків, наявність мікотоксинів та фізико-хімічні дослідження, (відповідно до Розділу III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» п.6 , що вимагалось в тендерній документації) - вимога подати вище перелічені сертифікати, експертні висновки, результати випробувань тощо, щодо предмету закупівлі М'ясо яловиче великий шматок, м’ясо свинини великий шматок, Тушки курей, філе куряче (ДК 021:2015 – 15110000-2 - М’ясо). Лист гарантію про проведення лабораторних досліджень товару, щодо якості харчових продуктів в акредитованих лабораторіях. 5. Не надано лист погодження з умовами договору, відповідно до предмета закупівлі (надано лист-погодження з умовами договору, не у відповідності до предмету закупівлі, а саме: (ДК 021:2015 – 15110000-2 - М’ясо), а надано лист роз’яснення до іншої закупівлі за ДК 021:2015 – 15870000-7 (Заправки та приправки), - вимога надати лист погодження з умовами договору, відповідно до предмета закупівлі 6. Також, згідно поданого ФОП Голік Р.Б. листа роз’яснення, щодо використання матеріально-технічної бази з ТОВ «Акріс Логістік» відповідно до договору про співпрацю, надано копію договору термін дії якого до 31 грудня 2021р., та з «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» надано копії договорів без початкового та кінцевого терміну дії. Авторизаційний лист (у складі пропозиції учасника) надано, в якому прописано, що термін дії пролонгованого договору з ТОВ «Акріс Логістік» до 31.12.2022р., та щодо молока та кисломолочної продукції, а не для предмету закупівлі (ДК 021:2015 – 15110000-2 - М’ясо). Відповідно до Розділу 3 п. 6 Тендерної документації замовника: якщо Учасник не є виробником, в обов’язковому порядку подає у складі тендерної пропозиції лист, у якому зазначає потенційних виробників, представників, дистриб’юторів, дилерів, агентів, продавців, з якими він співпрацює або планує співпрацювати у майбутньому та отримувати від них товар, що планує постачати у випадку перемоги Замовнику, відповідно щодо предмета закупівлі М'ясо яловиче великий шматок, м’ясо свинини великий шматок, Тушки курей, філе куряче (ДК 021:2015 – 15110000-2 - М’ясо). Вимога надати вказані документи які чинні на момент подання пропозиції. 8. Не надано у складі пропозиції копії договорів - на надання послуг з вивезення та захоронення твердих побутових відходів., та на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (відповідно до Розділу 3 п.6 Тендерної документації замовника). Під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. На підтвердження цього Учасник повинен надати у складі пропозиції копії чинних договорів на дату подання пропозиції. Вимога надати копії договорів, на надання послуг з вивезення та захоронення твердих побутових відходів., та на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами чинних на дату подання пропозиції., лист у довільній формі про дотриманні норм екологічного законодавства України та про застосування заходів із захисту довкілля. 9. Не подано копії документів на пакувальні матеріали які вимагались замовником (згідно додатку 2 до тендерної документації), не надано копії талонів на маркування у складі пропозиції (згідно додатку 2 до тендерної документації замовника). Вимога надати копії документів на пакувальні матеріали та копії талонів на маркування ( відповідно до Дадатку 2 до тендерної документації). 10. Не надано експлуатаційний дозвіл (для потужностей з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів), щодо предмета закупівлі М'ясо яловиче великий шматок, м’ясо свинини великий шматок , Тушки курей, філе куряче (ДК 021:2015 – 15110000-2 - М’ясо), в пропозиції постачальника, надано Витяг з наказу (про державну реєстрацію потужностей для діяльності пов’язаної з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 градусівС і залишатися придатними для споживання людиною: транспортування, зберігання та реалізація,. Та експлуатаційний дозвіл на інший предмет закупівель), що суперечить встановленим вимогам замовника згідно Додатку 2 до тендерної документації. Вимога надати копію дозволу, щодо предмета закупівлі. Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей завантажити вказані вище документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.