Період оскарження умов закупівлі - по 11-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-02-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 14-02-2023, 00:00
Забезпечення належного та безперебійного харчування учнів навчальних закладів освіти Полтавської міської територіальної громади
ID закупівлі: 4ed1777f9d2342ff94de5670e1bb6c73
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 939 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 4 695,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП Добробут полтавської громади Полтавської міської ради |
ЄДРПОУ: | 43965125 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Гарбар Катерина Олексіївна |
Телефон: | +380673884280 |
E-mail: | dobrobyt.poltava@gmail.com |
Місцезнаходження: | 36000, Україна, Полтавська область,Полтава, вулиця Соборності 36 |
3 |
Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно умов тендерної документації додаток 1 розділ 4 пункт 26 передбачено вимогу надати в складі пропозиції: «Сканований оригінал довідки (або листа), виданого уповноваженим державним контролюючим органом, з інформацією про всі відкриті рахунки учасника та скановані оригінали довідок про наявність відкритого рахунку та про відсутність заборгованості з усіх фінансових установ, в яких відкрито рахунки учасника. Ці документи повинні бути видані не пізніше місячної давнини з дати оголошення про проведення даної закупівлі.» В складі пропозиції учасника ТОВ «Молокіні» частково відсутні документи передбачені даною вимогою. Згідно умов тендерної документації додаток 1 розділ 4 пункт 22 передбачено вимогу надати в складі пропозиції: «Учасники повинні гарантувати, що потужності для зберігання та транспортування знаходяться в належному санітарному стані та учасником виконуються процедури для безпеки та підтримання якості продукції, а саме дезінфекція. Додатково в підтвердження гарантованого надати скановані оригінали експертних висновків контролю якості дезінфекції за бактеріологічними показниками. Експертні висновки повинні бути видані не раніше січня 2023 року акредитованими НААУ лабораторіями. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом відповідних досліджень. Документи повинні бути надані в повному обсязі». В складі пропозиції учасника ТОВ «Молокіні» відсутня гарантія, що потужності для зберігання та транспортування знаходяться в належному санітарному стані та учасником виконуються процедури для безпеки та підтримання якості продукції, а саме дезінфекція. Згідно умов тендерної документації додаток 1 розділ 4 пункт 25 передбачено вимогу надати в складі пропозиції: «Учасники повинні гарантувати, що питна вода, яка використовується на потужностях для зберігання предмету закупівлі знаходяться в належному санітарному стані та учасником виконуються процедури для безпеки продукції, а саме контроль якості питної води. Додатково в підтвердження гарантованого надати сканований оригінал експертного висновку перевірки відповідності води питної за мікробіологічними показниками Державним правилам і нормам (ДСанПін). Зразок води повинен бути відібраний з потужностей учасника, що зазначається ним у відповідності до пункту 1.2 додатку 1 цією тендерної документації, про повинно бути зазначено у наданому експертному висновку. Експертний висновок повинні бути виданий не раніше січня 2023 року акредитованими НААУ лабораторіями. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом відповідних досліджень. Документи повинні бути надані в повному обсязі.». В складі пропозиції учасника ТОВ «Молокіні» відсутня гарантія, що питна вода, яка використовується на потужностях для зберігання предмету закупівлі знаходяться в належному санітарному стані та учасником виконуються процедури для безпеки продукції, а саме контроль якості питної води. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями додати до складу документів пропозиції: 1. Сканований оригінал довідки (або листа), виданого уповноваженим державним контролюючим органом, з інформацією про всі відкриті рахунки учасника. 2. Скановані оригінали довідок про наявність відкритого рахунку та про відсутність заборгованості з усіх фінансових установ, в яких відкрито рахунки учасника. Ці документи повинні бути видані не пізніше місячної давнини з дати оголошення про проведення даної закупівлі 3. Гарантійний лист, що потужності для зберігання та транспортування знаходяться в належному санітарному стані та учасником виконуються процедури для безпеки та підтримання якості продукції, а саме дезінфекція. 4. Гарантійний лист, що питна вода, яка використовується на потужностях для зберігання предмету закупівлі знаходяться в належному санітарному стані та учасником виконуються процедури для безпеки продукції, а саме контроль якості питної води Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно умов тендерної документації додаток 1 розділ 4 пункт 26 передбачено вимогу надати в складі пропозиції: «Сканований оригінал довідки (або листа), виданого уповноваженим державним контролюючим органом, з інформацією про всі відкриті рахунки учасника та скановані оригінали довідок про наявність відкритого рахунку та про відсутність заборгованості з усіх фінансових установ, в яких відкрито рахунки учасника. Ці документи повинні бути видані не пізніше місячної давнини з дати оголошення про проведення даної закупівлі.» В складі пропозиції учасника ТОВ «КОМПАНІЯ КРОК ТРЕЙД » частково відсутні документи передбачені даною вимогою. Згідно умов тендерної документації додаток 1 розділ 1 пункт 1.1. передбачено вимогу надати в складі пропозиції: «Учасник в складі пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність спеціалізованого автотранспорту, який буде використовуватися при наданні указаної закупівлі із зазначенням кількості, державного реєстраційного номеру, марки, типу (рефрижератор або ізотермічний з холодильним обладнанням). За достовірність наданої інформації відповідальність покладається на Учасника.». В складі пропозиції учасника ТОВ «КОМПАНІЯ КРОК ТРЕЙД » наявна довідка, в якій перелічені авто, які за типам не відповідають вимогам тендерної документації – «тип (рефрижератор або ізотермічний з холодильним обладнанням)». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями додати до складу документів пропозиції: 1. Скановані оригінали довідок про наявність відкритого рахунку та про відсутність заборгованості з фінансової установи, в якій відкрито рахунок UA 838999980385159000000465594 учасника. 2. Довідку в довільній формі про наявність спеціалізованого автотранспорту, який буде використовуватися при наданні указаної закупівлі із зазначенням кількості, державного реєстраційного номеру, марки, типу (рефрижератор або ізотермічний з холодильним обладнанням). Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.