Період оскарження умов закупівлі - по 12-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-02-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 15-02-2023, 00:00
Забезпечення належного та безперебійного харчування учнів навчальних закладів освіти Полтавської міської територіальної громади.
ID закупівлі: 5c23c39bb74242ee8465b2b1fee8b13f
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 969 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП Добробут полтавської громади Полтавської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 43965125 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гарбар Катерина Олексіївна |
| Телефон: | +380673884280 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 36000, Україна, Полтавська область,Полтава, вулиця Соборності 36 |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей: Згідно розділу 3 частини 1 тендерної документації передбачено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: − іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї». Згідно додатку 4 тендерної документації передбачено форму цінової пропозиції (форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку). В ціновій пропозиції, яку подано учасником в складі документів пропозиції зазначено суму 870825,00 грн та ціна за одиницю 6,83 грн. Згідно інформації, що міститься в електронній формі сума пропозиції 858075,00 грн та в перерахунку на кількість ціна за одиницю 6,73 грн. Внаслідок чого виникла невідповідність суми та ціни зазначеній в документах тендерної пропозиції та в інформації про суму та ціну в електронній формі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями додати до складу документів пропозиції: 1. надати заповнений додаток 4 форму цінової пропозиції приведену у відповідність до інформації про ціну та суму, зазначену в електронній формі.
Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно умов тендерної документації додаток 1 розділ 4 пункт 26 передбачено вимогу надати в складі пропозиції: «Сканований оригінал довідки (або листа), виданого уповноваженим державним контролюючим органом, з інформацією про всі відкриті рахунки учасника та скановані оригінали довідок про наявність відкритого рахунку та про відсутність заборгованості з усіх фінансових установ, в яких відкрито рахунки учасника. Ці документи повинні бути видані не пізніше місячної давнини з дати оголошення про проведення даної закупівлі.» В складі пропозиції учасника ТОВ «КОМПАНІЯ КРОК ТРЕЙД » частково відсутні документи передбачені даною вимогою. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями додати до складу документів пропозиції: 1. Скановані оригінали довідок про наявність відкритого рахунку та про відсутність заборгованості з фінансової установи, в якій відкрито рахунок UA 838999980385159000000465594 учасника. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.