Період оскарження умов закупівлі - по 11-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 0f685a9d11e946bf87b1ee6cd70d72fb
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 224 120,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КУ Початкова школа "Один, два, три" |
ЄДРПОУ: | 23885337 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Вірт Олена Андріївна |
Телефон: | +380684198856 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79054, Україна, Львівська область,Львів, Любінська, 89в |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) надано копії договору оренди нежитлового/виробничого приміщення, який посвідчує право на користування приміщенням, зі строком дії до 31.12.2022 року; 2) надана Учасником інформація про спеціалізований транспортний засіб, яким буде здійснюватися постачання товару, не відповідає документам поданих на підтвердження Учасником у складі тендерної пропозиції, а саме: Учасник у «довідці про інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару» зазначив інформацію про спеціалізований транспортний засіб яким буде здійснюватися постачання товару «Номерний знак транспортного засобу – ВС1128ІМ, Найменування транспортного засобу – ГАЗ 33021, Тип транспортного засобу – Спеціалізований вантажний-фургон рефрижератор, Орендований чи власний – власний» на підтвердження Учасником було подано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, зазначеного в довідці, де власником являється ТОВ «МІДАС ІНВЕСТИЦІЇ», а не Товариство з обмеженою відповідальністю «Молочна компанія «Галичина», як було вказано у довідці. Окрім цього, Учасником надано договір оренди транспортного засобу № 3 від 26.07.2019 року та акт приймання- передачі, в якому не згадується спеціалізований транспортний засіб ГАЗ 33021 (ВС1128ІМ), що свідчить про те, що транспортний засіб не перебуває в оренді; 3) не надано копії договору на проведення відповідних дезінфекційних заходів для автотранспорту, що чинний впродовж 2023 року; 4) надано «протокол проведення радіаційного контролю такого транспортного засобу в 2023 році» на транспортний засіб ГАЗ 3302-414 (ВС 401511), який не зазначений у довідці про спеціалізований транспортний засіб, яким буде здійснюватися постачання товару; 5) не надано скан-копій медичних книжок працівників (персоналу), які будуть залучені до виконання поставки товару, згідно предмета закупівлі та які зазначені в «Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», з відміткою про проходження медичного огляду (медична(і) книжка(и) повинна(і) бути дійсна(ими) на дату розкриття тендерних пропозицій); 6) не надано копію одного аналогічного договору за 2021 та/або 2022 рік. Дати відгуків становлять 2020 та 2021 рік. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) підпункт 2 пункту 1 частини 1 додатка 2 до Тендерної документації вказує на вимогу подання Учасником «Документ, що підтверджує право власності або право користування складськими/виробничими приміщеннями, які пристосовані для виробництва або зберігання товарів, що є предметом закупівлі та відповідають вимогам санітарного законодавства. У разі, коли Учасник торгів немає власних складських/виробничих приміщень, а використовуватиме складські/виробничі приміщення, які йому не належать, необхідно надати копію чинного договору оренди нежитлового/виробничого приміщення або інший документ, який посвідчує право на користування приміщенням, зі строком дії не менше ніж до 31.12.2023 року»; 2) абзац 2 підпункту 6 пункту 1 частини 1 додатка 2 до Тендерної документації вимагає від Учасника «довідка в довільній формі щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання товару (для перевезення швидкопсувних харчових продуктів використовуються тільки рефрижератори або спеціалізовані або ізотермічні фургони, що забезпечують дотримання температурного режиму та санітарних вимог щодо доставки продуктів), протягом дії договору. У разі, якщо спеціалізований транспортний засіб належить учаснику на праві власності, у складі тендерної пропозиції необхідно подати копії свідоцтв(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів), зазначених в довідці. У разі, якщо учасник не має власного спеціалізованого транспорту, подається копія чинного договору оренди зі строком дії не менше ніж до 31.12.2023 року з актом приймання-передачі або договору про надання послуг перевезення продовольчих товарів або договорів про співпрацю тощо, де зазначено автомобілі(ь), яким(и) буде здійснюватися перевезення товару, що є предметом закупівлі та копії свідоцтв(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів), зазначених в довідці»; 3) абзац 3 підпункту 6 пункту 1 частини 1 додатка 2 до Тендерної документації вказує на вимогу подання Учасником «документ, що підтверджує проведення санітарної обробки автотранспорту (усіх автомобілів, зазначених в довідці), а саме дезінфекції автотранспорту згідно чинного законодавства України, яким здійснюватиметься поставка товарів, зазначених в технічному завданні (в складі пропозиції учасником подається копія договору на проведення відповідних дезінфекційних заходів для автотранспорту, що чинний впродовж 2023 року»; 4) абзац 4 підпункту 6 пункту 1 частини 1 додатка 2 до Тендерної документації передбачає надання Учасником «протокол проведення радіаційного контролю такого транспортного засобу в 2023 році»; 5) абзац 3 пункту 2 частини 1 додатка 2 до Тендерної документації вказує на те, що Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, шляхом подання «скан-копії особових медичних книжок працівників (персоналу), які будуть залучені до виконання поставки товару, згідно предмета закупівлі та які зазначені в довідці, з відміткою про проходження медичного огляду (медична(і) книжка(и) повинна(і) бути дійсна(ими) на дату розкриття тендерних пропозицій)»; 6) підпункт 2 пункту 3 частини 1 додатка 2 до Тендерної документації зазначає, що «Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), шляхом подання: Копія одного аналогічного договору відповідно до п. 1. (2021 та/або 2022 рік)», підпункт 3 пункту 3 вимагає «- оригінал листа-відгуку про співпрацю та виконання договору від Покупця/Замовника, що вказані в п. 1,2. Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу в поточному році та містити обов’язкову інформацію, що договір виконано в повному обсязі.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Документ, який підтверджує чинність дії договору оренди нежитлового/виробничого приміщення, який посвідчує право на користування приміщенням, зі строком дії до 31.12.2023 року; 2) довідка в довільній формі щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів, якими буде здійснюватися постачання товару (для перевезення швидкопсувних харчових продуктів використовуються тільки рефрижератори або спеціалізовані або ізотермічні фургони, що забезпечують дотримання температурного режиму та санітарних вимог щодо доставки продуктів), протягом дії договору. У разі, якщо спеціалізований транспортний засіб належить учаснику на праві власності, у складі тендерної пропозиції необхідно подати копії свідоцтв(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів), зазначених в довідці. У разі, якщо учасник не має власного спеціалізованого транспорту, подається копія чинного договору оренди зі строком дії не менше ніж до 31.12.2023 року з актом приймання-передачі або договору про надання послуг перевезення продовольчих товарів або договорів про співпрацю тощо, де зазначено автомобілі(ь), яким(и) буде здійснюватися перевезення товару, що є предметом закупівлі та копії свідоцтв(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів), зазначених в довідці; 3) копії договору на проведення відповідних дезінфекційних заходів для автотранспорту, що чинний впродовж 2023 року; 4) протокол проведення радіаційного контролю такого транспортного засобу в 2023 році; 5) скан-копії особових медичних книжок працівників (персоналу), які будуть залучені до виконання поставки товару, згідно предмета закупівлі та які зазначені в довідці, з відміткою про проходження медичного огляду (медична(і) книжка(и) повинна(і) бути дійсна(ими) на дату розкриття тендерних пропозицій). 6) довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору/-ів, яка повинна включати інформацію щодо замовників (покупців) (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів) предметів закупівель, обсягу (у кількісному або вартісному виразі) та строків виконання. Копія одного аналогічного договору відповідно до п. 1. (2021 та/або 2022 рік). На підтвердження виконання поданого договору надати: оригінал листа-відгуку про співпрацю та виконання договору від Покупця/Замовника, що вказані в п. 1,2. Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу в поточному році та містити обов’язкову інформацію, що договір виконано в повному обсязі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.