Період оскарження умов закупівлі - по 07-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-02-2023, 00:00
ID закупівлі: ede0e50727074116bdc63a09ccaff7dc
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 473 800,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Кіцманська міська рада |
ЄДРПОУ: | 04062127 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Царик Людмила Василівна |
Телефон: | +380953567218 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 59300, Україна, Чернівецька область,Кіцмань, вул.Незалежності, 83 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника ТОВ "Вектор-трейд-захід" 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації на підтвердження якості товару Учасники надають у складі пропозиції один з документів, що підтверджує якість товару по кожній номенклатурній позиції (сертифікат, декларація, паспорт, або інший документ). Згідно таблиці «Технічне завдання» товар повинен відповідати ДСТУ. Учасником надано відповідні документи (договір з виробником та декларацію виробника про відповідність) тільки щодо м’яса свинини датовані 2021 роком, сканкопія яких не дає можливості перегляду його тексту. Документи щодо курятини та яловичини відсутні. Відповідність ДСТУ не підтверджена. Для усунення вказаної невідповідності Учаснику необхідно надати відсутні документи, документи надані в неналежно відсканованій якості, документи, що підтверджують відповідність продукції ДСТУ. Підтвердженням усунення даної невідповідності будуть вважатися документи датовані 2023 роком з розширенням, що забезпечить можливість перегляду всієї інформації, що в них міститься. 1.2. Відповідно до Розділу 2 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону Учасник має надати не менше 1 копії договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Учасником надано повідомлення про внесення змін до договору, що не відповідає вимогам. З метою забезпечення публічності і прозорості закупівлі пропонуємо виправити дану невідповідність у спосіб визначений вимогами Розділу 2 Додатку 1 тендерної документації, а саме: подати шляхом оприлюднення в електронній системі сканованих копій договору з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору. 2. На підставі ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 40 Особливостей та з метою усунення виявлених невідповідностей у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення Учаснику необхідно надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених або нових документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.