Період оскарження умов закупівлі - по 07-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-02-2023, 00:00
ID закупівлі: e68813ed9ea94da799eb4844bb121a6c
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 463 100,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 4 631,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СУБОТЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 44126035 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Анастасія Карманна |
Телефон: | +0666911670 |
E-mail: | koshtovnist@ukr.net |
Місцезнаходження: | 27444, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький р-н, село Суботці, вул. Центральна, буд. 24 |
0 |
Відповідно до пункту 40 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості, Постанова) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. В документах тендерної пропозиції поданої Учасником ТОВ «МПС-С» на закупівлю товару: код за ДК 021:2015 (CPV)- 15550000-8– Молочні продукти різні (сметана з масовою часткою жиру не менше 20%, кефір з масовою часткою жиру не менше 2,5%, йогурт з масовою часткою жиру не менше 1,5%) відповідно ідентифікатору закупівлі UA-2023-02-02-016446-a виявлено наступні невідповідності, а саме: 1.Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) без зазначення ПІБ відповідальної особи Замовника. 2.Відсутні документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві виробника, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі(сертифікат на систему управління безпечність харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 ISO 22000:2018,ITD). 3. Декларація виробника (Якісне посвідчення) від 30.01.2023 року №267-508 не оформлено належним чином відповідно до вимог чинного законодавства. Вимоги щодо надання вище зазначених документів вимагаються відповідно до: частини 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 3 «Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» та пункту 6, Додатку 5 «Інші документи які подає учасник у складі тендерної пропозиції (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» тендерної документації, а саме: 1. Лист у довільній формі за підписом Учасника або його уповноваженої особи та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (аналогічними договорами є договори на поставку продуктів харчування за кодом ДК 021:2015, за яким визначено предмет закупівлі або на поставку продуктів харчування, назва яких відповідає назві предмету закупівлі) із зазначенням найменування Замовника (покупця), його адреси , коду ЄДРПОУ, номер телефону та ПІБ відповідальної особи (за умови, що така інформація не є конфіденційною). Якщо умовами договору передбачено наявність певних додатків, додаткових угод, у такому разі також надаються копії даних додатків, т.к. вони є не від’ємною частиною договору, та всіх додаткових угод. 2. Документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві виробника та учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі(сертифікат на систему управління безпечність харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 ISO 22000:2018,ITD). 3. Відповідно до статті 21 Закону України «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини» декларація виробника повинна в обов’язковому порядку містити наступну інформацію: дату видачі, ім'я, підпис та посаду особи, яка видала декларацію виробника; Усі копії документів повинні бути завірені підписом уповноваженої посадової особи Учасника, а також містити відбиток печатки (за наявності). Довідки в довільній формі повинні бути оформлені на фірмовому бланку, містити дату створення документу, вихідний номер та підпис відповідальної особи. Для усунення виявлених Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «МПС-С» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією повинен розмістити в електронній системі закупівель: 1. Лист у довільній формі за підписом Учасника або його уповноваженої особи та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (аналогічними договорами є договори на поставку продуктів харчування за кодом ДК 021:2015, за яким визначено предмет закупівлі або на поставку продуктів харчування, назва яких відповідає назві предмету закупівлі) із зазначенням найменування Замовника (покупця), його адреси , коду ЄДРПОУ, номер телефону та ПІБ відповідальної особи (за умови, що така інформація не є конфіденційною). Якщо умовами договору передбачено наявність певних додатків, додаткових угод, у такому разі також надаються копії даних додатків, т.к. вони є не від’ємною частиною договору, та всіх додаткових угод. 2. Документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві виробника, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі(сертифікат на систему управління безпечність харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 ISO 22000:2018,ITD). 3. Декларація виробника (Якісне посвідчення) на йогурт та сметану оформлену належним чином відповідно до вимог чинного законодавства. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.