Період оскарження умов закупівлі - по 10-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-02-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 13-02-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
ID закупівлі: 132fb2b7641c40dc953fa7504a70c1ce
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 399 570,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМНИЦТВА" СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 34592931 Досьє YouControl |
Сайт: | http://fondpp.sumy.ua/ |
Контактна особа: | Інна Кареліна |
Телефон: | +380542700065 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 40000, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Кооперативна, буд. 3 |
Замовник(и): | Комунальна установа Сумської обласної ради Воронізький будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів |
0 |
1. Відповідно до пункту 39 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) зі змінами згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – постанова 1495), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При перевірці документів доданих до тендерної пропозиції учасника ТОВ "Ворожба" (ЄДРПОУ: 30062176) встановлено: а) В тендерній документації Замовником встановлено один із кваліфікаційних вимог в Додатку 2 до тендерної документації Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції: Учасник повинен надати: «- копія санітарного паспорту на кожен вид автотранспорту з проходженням санітарної обробки транспортного засобу кожні 10 днів або частіше;» Учасником ТОВ "Ворожба" (ЄДРПОУ: 30062176) у складі тендерної пропозиції надано санітарні паспорти на кожен вид автотранспорту з проходженням санітарної обробки транспортного засобу з останнюю датою 29.01.2023 р. б) В тендерній документації Замовником встановлено один із кваліфікаційних вимог в Додатку 2 до тендерної документації Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції: Учасник повинен надати: «-довідку у довільній формі, в якій пояснити наступне: де, яким чином та якою особою проводиться і буде проводитися, під час поставки предмету закупівлі, дезінфекція транспортного (-них) засобу (-ів), яким (-и) буде здійснюватися поставка предмету закупівлі; - акти або інші документи, що підтверджують дати та об’єм виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останніх два місяці до дати закінчення строку подання пропозицій.» Учасником ТОВ "Ворожба" (ЄДРПОУ: 30062176) у складі тендерної пропозиції надано довідку з дезінфекції автотранспортних засобів проходженням санітарної обробки транспортного засобу з останнюю датою 29.01.2023 р. в) В тендерній документації Замовником встановлено один із кваліфікаційних вимог в Додатку 2 до тендерної документації Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції: Учасник повинен надати: «15. Наявний Сертифікат безпечності харчової продукції ISO 22000 (HACCP/ХАССП)» Учасником ТОВ "Ворожба" (ЄДРПОУ: 30062176)у складі тендерної пропозиції не надано сертифіката безпечності харчової продукції ISO 22000 (HACCP/ХАССП)» 2) Для усунення виявлених невідповідностей учасник має в терміни, визначені ст. 26 Закону шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: - надати копію санітарного паспорту на кожен вид автотранспорту з проходженням санітарної обробки транспортного засобу кожні 10 днів або частіше. - надати довідку у довільній формі, в якій пояснити наступне: де, яким чином та якою особою проводиться і буде проводитися, під час поставки предмету закупівлі, дезінфекція транспортного (-них) засобу (-ів), яким (-и) буде здійснюватися поставка предмету закупівлі; - надати акти або інші документи, що підтверджують дати та об’єм виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останніх два місяці до дати закінчення строку подання пропозицій. - надати наявний Сертифікат безпечності харчової продукції ISO 22000 (HACCP/ХАССП) 3) Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону. Уповноважена особа Інна КАРЕЛІНА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.