Період оскарження умов закупівлі - по 06-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-02-2023, 00:00
Відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015: 15612100-2 «Борошно пшеничне». Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) без аукціону, але для технічного проведення процедури на електронному майданчику потрібно лише технічно зазначити розмір мінімального кроку пониження. Звертаємо увагу Учасників: процедура закупівлі відбувається відповідно до Законодавства, а саме без аукціону (відповідно до тендерної документації Замовника).
ID закупівлі: f5f764b37834411d9268434e89c55647
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 100 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 5 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького |
ЄДРПОУ: | 14321481 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Дука Валерія Володимирівна |
Телефон: | 380976902298 |
E-mail: | VDuka@dpsu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 29003, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: - відсутній проект договору про закупівлю згідно Додатку 5 до Тендерної документації; - експертний висновок не містить інформації за органолептичними та фізико-хімічними показниками. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, п. 5 розділу 2 «Інші документи» Додатку 2 до Тендерної документації та вимог щодо відповідності господарської діяльності учасника вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» згідно Додатку 4 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - проект договору про закупівлю згідно Додатку 5 до Тендерної документації; - копію протоколу випробувань (експертного висновку) виданих акредитованими лабораторіями за органолептичними, фізико-хімічними показниками, вмістом токсичних елементів та радіонуклідів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.