Період оскарження умов закупівлі - по 06-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-02-2023, 00:00
ID закупівлі: e6d8c7c052744be8b61bf8c660078b4a
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 360 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація). |
ЄДРПОУ: | 13697965 Досьє YouControl |
Контактна особа: | планово економічний відділ |
Телефон: | 380443650755, 380444230750 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03115, Україна, Київська область,Київ, вулиця Верховинна, будинок 69 |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ* з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника. Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація). 2. Код згідно з ЄДРПОУ Замовника. 13697965. 3. Місцезнаходження Замовника. Вул. Верховинна,69, м. Київ,03115. 3-1. Вид предмета закупівлі. Товар 4. Конкретна назва предмета закупівлі. UA-2023-02-01-013292-a код 15510000-6 Молоко та вершки (молоко) 5. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі(лотів) (за наявності). код 15510000-6 Молоко та вершки (молоко) 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10000 кг 7. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Вул. Верховинна,69, м. Київ, 03115, КНП «КМКОЦ». 8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. До 31.12.2023 року 9. Перелік виявлених невідповідностей: 1). Згідно р.5 п.2 тендерної документації учасник має надати документальне підтвердження згоди з умовами застосування формальних помилок в процесі участі в даній закупівлі, а також з умовами даної закупівлі у вигляді довідки у довільній формі. 2) Учасником не надано листа – пояснення щодо договірних відносин з виробником або постачальником продукції у разі, якщо учасник не є виробником товару, що закуповується. 10. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Розділ 5 п.2 тендерної документації та додаток 2 до тендерної документації. 11. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати документальне підтвердження згоди з умовами застосування формальних помилок в процесі участі в даній закупівлі, а також з умовами даної закупівлі у вигляді довідки у довільній формі. Надати лист – пояснення щодо договірних відносин з виробником або постачальником продукції у разі, якщо учасник не є виробником товару, що закуповується.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.