Період оскарження умов закупівлі - по 07-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 60e53a27f1e34245b204aa3a9bafb6ab
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 30 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | МРЦ МВС України "Миргород" |
ЄДРПОУ: | 08733819 Досьє YouControl |
Сайт: | http://mirgorod-mrc.mvs.gov.ua |
Контактна особа: | Таратун Сергій Анатолійович |
Телефон: | +380535546601 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 37600, Україна, Полтавська область,Миргород, вул. Українська, 60 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за результатами розгляду пропозицій по закупівлі за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 03210000-6 «Зернові культури та картопля» (картопля), ідентифікатор закупівлі - UA-2023-02-01-011075-a, розглянувши пропозицію учасника – ФОП Пулеха Артем Іванович, встановив: 1. Виявлені невідповідності: 1) ФОП Пулеха в Довідці про наявність приміщень зазначає, що має ВЛАСНЕ складське приміщення 153,5 кв.м за адресою: м. Миргород, вул. Київська, 11-Б, проте для підтвердження надає Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності на - Пулеха Олена Дмитрівна. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до ТД, 1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 закону “про публічні закупівлі” п. 2 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 2.1 Довідку про наявність складських та/або інших приміщень (в тому числі холодильних/морозильних камер), які учасник використовує для ведення господарської діяльності та зберігання продуктів харчування, що є предметом закупівлі та про наявність спеціального автотранспорту (автомобіль рефрижератор або ізотермічний з холодильним обладнанням) для перевезення вантажу, що є предметом закупівлі; 2.2 Для підтвердження зазначеної в довідці інформації Учасник повинен надати: сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та/або іншого(их) приміщення(ь) ((в тому числі холодильні/морозильні камери) із зазначенням площ(и) цого(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, що підтверджують право на використання приміщення(ь), зі всіма додатками, дійсних впродовж 2023 року.). Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - надати оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, що підтверджують право на використання приміщення(ь), зі всіма додатками, дійсних впродовж 2023 року. 2. Виявлені невідповідності: - відсутній Атестат про акредитацію виданий Національним агентством з акредитації України; Посилання на вимоги тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Додаток 3 «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі», Перелік документів, який Учасник надає обов’язково у складі пропозиції п. 1 Завірену Учасником, належним чином, копію угоди з акредитованими НААУ лабораторіями для дослідження якості харчових продуктів. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом відповідних досліджень. Документи повинні бути надані в повному обсязі. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Атестат про акредитацію виданий Національним агентством з акредитації України. 3. Виявлені невідповідності: - Медична книжка на комірника видана за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я України 23.07.2002 № 280 (згідно ПЕРЕЛІКУ необхідних обстежень лікарів-спеціалістів, видів клінічних, лабораторних та інших досліджень, що необхідні для проведення обов'язкових медичних оглядів, та періодичність їх проведення в Харчовій та переробній промисловості для працівників складів, холодильників (комірника) медичний огляд проводиться 2 рази на рік). Посилання на вимоги тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі», Перелік документів, який Учасник надає обов’язково у складі пропозиції п. 6 Скановані оригінали особистих медичних книжок осіб на водія, комірника та вантажника, що є працівниками учасника (за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу). В медичних книжках повинно бути зазначено періодичність проходження медичних оглядів, а також наявна відмітка про вчасне проходженням ними медоглядів та допуск до роботи, згідно з професією/посадою, зазначено характер виконуваних робіт (відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я України 23.07.2002 № 280). Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Медичну книжку на комірника видану за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я України 23.07.2002 № 280. 4. Виявлені невідповідності: - відсутній Акт на транспортний засіб, що вказаний в Довідці про наявність автотранспорту (ВІ8575ЕО); Посилання на вимоги тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі», Перелік документів, який Учасник надає обов’язково у складі пропозиції, п.12: Оригінал Акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти (згідно з вимогами наказу Міністерства економіки України № 143-22 від 21.01.2022 року) (на транспортний засіб, що вказаний в Довідці про наявність автотранспорту), виданий на ім’я учасника. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Акт на транспортний засіб, що вказаний в Довідці про наявність автотранспорту (ВІ8575ЕО). 5. Виявлені невідповідності: - відсутній Атестат про акредитацію виданий Національним агентством з акредитації України. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі», Перелік документів, який Учасник надає обов’язково у складі пропозиції, п.15: Учасники повинні гарантувати, що потужності для зберігання та транспортування знаходяться в належному санітарному стані та учасником виконуються процедури для безпеки та підтримання якості продукції, а саме дезінфекція. Додатково в підтвердження гарантованого надати скановані оригінали експертних висновків контролю якості дезінфекції за бактеріологічними показниками. Експертні висновки повинні бути видані не раніше грудня 2022 року акредитованими НААУ лабораторіями. Додатково учасник надає сканований оригінал атестату про акредитацію лабораторії, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом відповідних досліджень. Документи повинні бути надані в повному обсязі. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Атестат про акредитацію виданий Національним агентством з акредитації України. 6. Виявлені невідповідності: - відсутній Атестат про акредитацію виданий Національним агентством з акредитації України. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі», Перелік документів, який Учасник надає обов’язково у складі пропозиції, п.16: Сканований(і) оригінал(и) Договору, укладеного з учасником процедури на проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ваги) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національного агентством з акредитації України. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Атестат про акредитацію виданий Національним агентством з акредитації України. 7. Виявлені невідповідності: - відсутня Інформація про розрахунковий рахунок разом із додаванням довідки з обслуговуючого банку про відкриття відповідного рахунку та про відсутність заборгованості. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 5, п.п..5.1: Інформація про розрахунковий рахунок повинна бути надана в складі пропозиції учасника, разом із додаванням довідки з обслуговуючого банку про відкриття відповідного рахунку та про відсутність заборгованості. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Інформацію про розрахунковий рахунок разом із додаванням довідки з обслуговуючого банку про відкриття відповідного рахунку та про відсутність заборгованості.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.