Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-02-2023, 00:00
ID закупівлі: ace8c881eb894c73bc04593693ceab1f
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 1 208 497,50 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 6 042,48 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент освіти Луцької міської ради |
ЄДРПОУ: | 44186267 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Мушит Орися Володимирівна |
Телефон: | 380332725214 |
E-mail: | d.osvitLutsk@gmail.com |
Місцезнаходження: | 43025, Україна, Волинська область,Луцьк, вул.Шевченка, будинок 1 |
3 |
1. На виконання цієї вимоги щодо надання копії документу, який підтверджує відносини з виробником (дистриб’ютором, дилером, тощо) на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторський договір та/або договір поставки, тощо) дійсний впродовж 2023 року, учасник надав договір поставки від 21.12.2021 № 211221/1 без визначення предмета закупівлі. 2.Учасник не надав: Сертифікат виданий на ім’я Виробника та учасника на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Сертифікат виданий на ім’я Виробника екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). 3. Акти Держпродспоживслужби (без виявлених порушень), датовані не раніше ніж за 12 місяців до кінцевої дати подання пропозиції (до 08.02.2023), де відображені результати проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти. Учасник надав акт від 27.01.2022 № 08/20.01-08. 4. Учасник не надав копію чинного договору про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.