Період оскарження умов закупівлі - по 06-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 41297a0613c44e989bbfb5378713c028
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 140 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КУ Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради |
ЄДРПОУ: | 03198563 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кріль Яна Іванівна |
Телефон: | +380671735975 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 29013, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вулиця Проскурівського підпілля, 32 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Бальжик Дмитро Петрович у процедурі закупівлі №UA-2023-01-31-009950-a згідно пункту 39 Особливостей виявлено наступні невідповідності: що подані у тендерній пропозиції. А саме на виконання Додаток 2 до тендерної документації Таблиця 2 перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям частини 2 статті 16 Закону - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору , а саме документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним вимогам учасник має надати : -Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) протягом 3-х попередніх років, із зазначенням найменування Підприємства, дати, номера та предмету Договору; - оригінал договору поставки аналогічний, який вказано в довідці ; - Лист – відгук (позитивний) від контрагента щодо повного виконання аналогічного договору, який вказано в довідці, підписаний керівником цього підприємства та засвідчений печаткою (в разі наявності); - видаткові накладні або інші документи, які підтверджують повне виконання договору, зазначеного у довідці. Натомість учасником надано довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) протягом 3-х попередніх років, із зазначенням найменування Підприємства, дати, номера та предмету Договору; надано оригінал договору поставки аналогічний, який вказано в довідці ; надано лист – відгук (позитивний) від контрагента щодо повного виконання аналогічного договору, який вказано в довідці, підписаний керівником цього підприємства та засвідчений печаткою (в разі наявності) , а необхідно ще надати видаткові накладні або інші документи, які підтверджують повне виконання договору, зазначеного у довідці. Враховуючи вищевикладене учаснику процедури закупівлі ФОП Бальжик Дмитро Петрович (2720407158) надати видаткові накладні або інші документи, які підтверджують повне виконання договору, зазначеного у довідці згідно Додатку 2 до тендерної документації Таблиця 2, протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.