Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-02-2023, 00:00
Закупівля проводиться відповідно до Особливостей визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р. зі змінами
ID закупівлі: 3cf41fe48d614f328ccfe221bf77ce27
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 241 157,90 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальний заклад Львівської обласної ради «Підбузька спеціалізована мистецька школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Мала академія мистецтв імені Е. Миська» |
ЄДРПОУ: | 20829094 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Світлана Бараняк |
Телефон: | +380979797231 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 82180, Україна, Львівська область,Дрогобицький р-н., смт. Підбуж, вул. Зелена, 2 |
1 |
«ПОВІДОМЛЕННЯ щодо усунення невідповідностей щодо процедури UA-2023-01-31-008174-a» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником: 1. Учасником відповідно до підпункту 6.1 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації було надано лист пояснення з зазначенням законодавчих підстав ненадання експлуатаційного дозволу, що не містить підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, а також відбитки печатки учасника (у разі використання) та завантажено в електронну систему закупівель не у формі скан-копій чи електронного документа через електронну систему закупівель (файл Учасника «Лист-пояснення про експлуатаційний дозвіл.docx»). Вимоги Тендерної документації: Відповідно до підпункту 6.1 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати лист пояснення з зазначенням законодавчих підстав ненадання експлуатаційного дозволу. Згідно з пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації: Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім’я та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями, та інших документів, які за своєю правовою природою не вимагають підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (напр. установчі документи підприємства тощо). Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель) по кожному лоту. Для усунення невідповідностей Учасник – ФОП Монастирська Оксана Дмитрівна повинна надати лист пояснення з зазначенням законодавчих підстав ненадання експлуатаційного дозволу, передбачений підпунктом 6.1 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації шляхом завантаження даного документа у формі скан-копії або електронного документа в електронну систему закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.