Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-02-2023, 00:00
Більш детальна інформація (в т.ч. про кількість, місце та строки поставки товарів) зазначена в тендерній документації та додатках до неї.
ID закупівлі: f958bab124114851a5f7604f46e7e3f4
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 134 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба" |
ЄДРПОУ: | 38017026 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Карауш Роман Миколайович |
Телефон: | 380487744240 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65114, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «Гаврилівка» містить наступну інформацію: номер виявлених невідповідностей; Перелік виявлених невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Кваліфікаційні критерії (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)). Невідповідність інформації зазначеної в Довідці № 242 від 07.02.2023 вимогам тендерної документації. В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Гаврилівка» виявлено, нижчеперелічені неточності, а саме: 1) У Довідці виявлено нижчеперелічені неточності, а саме: надана інформація по одному Договору, замість двох. 2) Інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних Договорів за предметом закупівлі надано не в повному обсязі, а саме: в якості документального підтвердження надано завірені копії одного Договору з документами які підтверджують його повне виконання, замість двох. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації. Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів: 1. Учаснику необхідно надати довідку за формою, яка наведена вище та яка міститиме інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів вказаних в довідці (обов’язково зазначити – найменування замовника, предмет договору, номер, дату укладання та строк дії договору). В якості документального підтвердження додати завірені копії зазначених договорів (не менше двох договорів) з документами передбаченими умовами договорів, які підтверджують повне їх виконання (видаткові накладні тощо). Учаснику необхідно виправити невідповідності в інформації та документах, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2. Невідповідність «Цінової пропозиції» вих. №250 від 07.02.2023 довідці вих. №244 від 07.02.2023, а саме не визначено торгівельну марку запропонованого товару п. 13 Додатку 2 до тендерної документації. Учаснику привести «Цінову пропозицію» у відповідність до довідки вих. № 244 від 07.02.2023 в частині виправлення стовпчика найменування товару. Вищезазначені підстави для виправлення інформації та/або документів передбачають складання нової редакції Довідок з документальним підтвердженням згідно пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, пункту 13 Додатку 2 до тендерної документації та завантаження їх через електронну систему закупівель. Відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. До уваги учасника! Якщо в ході виправлення невідповідностей, що перелічені замовником, учасником самостійно будуть виявлені інші або додаткові недоліки в інформації та/або документах тендерної пропозиції, учасник може на власний розсуд виправити необхідні недоліки (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). При цьому учасник повинен усвідомлювати, що виправлення недолік які виявлені ним самостійно, можуть спричинити наслідки відхилення пропозиції учасника, якщо виправлена інформація та/або документи не відповідатимуть вимогам тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.