Закупівлю оголошено - 31-01-2023, 10:42. Дата останніх змін - 22-02-2023, 12:51

Хліб житньо-пшеничний, хліб пшеничний, паска (куличі пасхальні) для потреб КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ОХТИРСЬКИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ ДЛЯ ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ ТА ІНВАЛІДІВ

Закупівля:UA-2023-01-31-003527-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-01-11-000818-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 31-01-2023, 10:42
по 10-02-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 31-01-2023, 10:42
по 13-02-2023, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Не буде проводитись

Період оскарження умов закупівлі - по 10-02-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-02-2023, 00:00

Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою

ID закупівлі: b723eed71ede46ffab15e1394d171783

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:516 300,00 UAH (з ПДВ)
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМНИЦТВА" СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:34592931 Досьє YouControl
Сайт:http://fondpp.sumy.ua/
Контактна особа:Інна Кареліна
Телефон:+380542700065
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
40000, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Кооперативна, буд. 3
Замовник(и):
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ОХТИРСЬКИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ ДЛЯ ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ ТА ІНВАЛІДІВ
3


Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 31-01-2023, 10:42:39
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 31-01-2023, 10:42:39
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 31-01-2023, 10:42:39
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 31-01-2023, 10:42:39
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 31-01-2023, 10:42:39
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 31-01-2023, 10:42:39
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 31-01-2023, 10:42:39
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 31-01-2023, 10:42:39
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 31-01-2023, 10:42:39
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 31-01-2023, 10:42:39
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 31-01-2023, 10:42:39
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 31-01-2023, 10:42:39
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 31-01-2023, 10:42:39
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Примітки до закупівлі
Вид предмету закупівлі:
Товари
+-
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
sign.p7s

SHA1:20dd03bac6ba68b54cc6724c5e112f0fb2c0ee1f;SHA2-384:71a7a854099579f3d65966b323a2d653a01e1335afc8c310ebc414a934c9bec56d7b853b1b30d83b285177688149b916;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:08-02-2023, 15:49:52
sign.p7s

SHA1:ac6cb9d0f4c06624cb66e6463f82f41a832f10b3;SHA2-384:f7f8ec7c97b67c012101f35995ec545ed6a14758f83aaad5d66247ddb7770242d96f3cd4c039f79051d4ce34ce15c8f1;Antivirus: ESET Antivirus

Видалено:31-01-2023, 10:43:13
Інші
ФайлСтанДата та час
sign.p7s

SHA1:ac6cb9d0f4c06624cb66e6463f82f41a832f10b3;SHA2-384:f7f8ec7c97b67c012101f35995ec545ed6a14758f83aaad5d66247ddb7770242d96f3cd4c039f79051d4ce34ce15c8f1;Antivirus: ESET Antivirus

Видалено:08-02-2023, 15:48:11
протокол 400.pdf

SHA1:faebf1da178d147a58b9085b91941e23daff23ac;SHA2-384:5b58c8ad9857d1614c930ea9b93a450c66741826a97facbf677ef05f2287926f222f61bb47682fe9ad18fa2b41efc24e;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:08-02-2023, 15:48:10
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Т.Д. хліб(охтирка).docx

SHA1:5dca46214e75ccb8e0ffacbbe090b60fd6c68e3b;SHA2-384:273c243ae231f802063b109208000f3245f91e7227ea4cb44d42b4b67456cf4e68b5b36c8e7318c6a35ec9db25c62e6d;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:08-02-2023, 15:48:10
Т.Д. хліб(охтирка).docx

SHA1:8e2b66d338a4ed09c1c341914345fd4a56304885;SHA2-384:1205b5d8c74b368968bd6e130e83cbf330732b3e2c297bef2ff9c870f7792fc6bedfa1507a80fdb2593dd7ff6787eb9d;Antivirus: ESET Antivirus

Видалено:31-01-2023, 10:42:41
+ -
Завершено
Хліб житньо-пшеничний, хліб пш ...
516 300,00 UAH (з ПДВ)
Завершено
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
15
Назва окремої частини предмета закупівлі (лота):
Хліб житньо-пшеничний, хліб пшеничний, паска (куличі пасхальні)
Ідентифікатор (лота):
ffd10d79d32e40209d8347fa10eb3e06
+-
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
протокол 400.pdf

SHA1:faebf1da178d147a58b9085b91941e23daff23ac;SHA2-384:5b58c8ad9857d1614c930ea9b93a450c66741826a97facbf677ef05f2287926f222f61bb47682fe9ad18fa2b41efc24e;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:08-02-2023, 15:48:10
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Т.Д. хліб(охтирка).docx

SHA1:5dca46214e75ccb8e0ffacbbe090b60fd6c68e3b;SHA2-384:273c243ae231f802063b109208000f3245f91e7227ea4cb44d42b4b67456cf4e68b5b36c8e7318c6a35ec9db25c62e6d;Antivirus: ESET Antivirus

Експортовано:08-02-2023, 15:48:11
Т.Д. хліб(охтирка).docx

SHA1:8e2b66d338a4ed09c1c341914345fd4a56304885;SHA2-384:1205b5d8c74b368968bd6e130e83cbf330732b3e2c297bef2ff9c870f7792fc6bedfa1507a80fdb2593dd7ff6787eb9d;Antivirus: ESET Antivirus

Видалено:31-01-2023, 10:42:41
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+-
Позиції
ЗамовникКонкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ОХТИРСЬКИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ ДЛЯ ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ ТА ІНВАЛІДІВ
03189417

Хліб житньо-пшеничний

5700
кілограм
42700 Україна Сумська область м. Охтирка вул. Чкалова,34
по 31-12-2023
15810000-9
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ОХТИРСЬКИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ ДЛЯ ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ ТА ІНВАЛІДІВ
03189417

Хліб пшеничний

9600
кілограм
42700 Україна Сумська область м. Охтирка вул. Чкалова,34
по 31-12-2023
15810000-9
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ОХТИРСЬКИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ ДЛЯ ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ ТА ІНВАЛІДІВ
03189417

Паска (куличі пасхальні)

25
кілограм
42700 Україна Сумська область м. Охтирка вул. Чкалова,34
по 31-12-2023
15810000-9
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Сумська Паляниця"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Данили Галицького, 2А, кім. 37, 49600, Бондар Ігор Миколайович
Остаточна пропозиція:
278 830,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
16-02-2023, 15:50
Період подачі оскарження:
по 22-02-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 15-02-23, 12:23:35
24

1. Відповідно до пункту 39 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) зі змінами згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – постанова 1495), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При перевірці документів доданих до тендерної пропозиції учасника ТОВ "Сумська Паляниця" (ЄДРПОУ: 36572867) встановлено: а) Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» в тендерній документації Замовником встановлено один із кваліфікаційних вимог: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Учасник повинен надати: 1.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (подається Учасником у відповідності до Таблиці 1); 1.2. Видаткову накладну та/або товаро-транспортну накладну та/або акти прийому-передачі наданих послуг, що підтверджують виконання договору, подаються згідно кожного поданого договору. Учасником ТОВ "Сумська Паляниця" (ЄДРПОУ: 36572867) у складі тендерної пропозиції надано Довідку №12/624 від 06.02.2023р про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Відсутня сканкопія Договору №1 від 23.12.2020 р. Відсутня сканкопія Видаткових накладних Договору №1 від 23.12.2020 р. 2) Для усунення виявлених невідповідностей учасник має в терміни, визначені ст. 26 Закону шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: - надати сканкопія Договору №№1 від 23.12.2020 р. та видаткових накладних що підтверджують виконання договору або надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (подається Учасником у відповідності до Таблиці 1) та Видаткову накладну та/або товаро-транспортну накладну та/або акти прийому-передачі наданих послуг, що підтверджують виконання договору, подаються згідно кожного поданого договору. 3) Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону. Уповноважена особа Інна КАРЕЛІНА

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 16-02-23, 12:23:35
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-01-31-003527-a-c1
Номер договору:
10
Дата підписання договору:
22-02-2023, 08:00
Строк дії договору:
з 22-02-2023 по 31-12-2023
278 830,00 UAH
Ціна договору
232 358,33 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Сумська Паляниця"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
278 830,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ