Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
ID закупівлі: e9225a02c9724fdf9dc64fd75e22cd30
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 336 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Черкаська обласна психіатрична лікарня Черкаської обласної ради" |
ЄДРПОУ: | 02004841 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Самусєва Людмила Миколаївна |
Телефон: | 380631954490, 380505891440 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 20708, Україна, Черкаська область,Сміла, вулиця Павлова, будинок 46 |
4 |
У відповідності до п.6.8. (п.6 Забезпечення виконання договору про закупівлю) Розділу VI. РЕЗУЛЬАТИ ТОРГІВ ТА УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ Учасник надає лист в довільній формі, в якому зазначає, що він ознайомлений з умовами надання забезпечення виконання договору, який відсутній у складі документів тендерної пропозиції Учасника. Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Згідно Додатку 1 До тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 16 ТА СТАТТІ 17 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», РОЗДІЛУ І. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно п.1.1. учасник повинен надати: «Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази, з обов’язковим зазначенням інформації про наявність складського приміщення або складських приміщень з відповідними умовами зберігання товару з наданням документального підтвердження права власності чи користування щодо наявності складського приміщення або складських приміщень, які є дійсними на період 2023 року». В довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №022 від 06.02.2023 року визначено, що ТОВ «АГРОНОМ-КР» має можливість зберігати продукцію в орендованому (договір) оренди приміщення складу №1 від 27.11.2020 року, термін дії договору до 31.12.2021 року. Згідно додаткової угоди термін продовжено до 31.12.2022 року… В той же час тендерна пропозиція учасника містить додаткову угоду №1/1 до договору оренди приміщень складу від 27.11.2020 року, яка укладена з 01.12.2022 року, в п.2.1 якої зазначено, що приміщення надається в оренду на строк до 31.12.2023 року, що не відповідає інформації зазначеній в довідці №022 від 06.0202023 року. В довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №022 від 06.02.2023 року визначено, що ТОВ «АГРОНОМ-КР» орендує автомобіль (договір найму (оренди) транспортного засобу 1/3 від 27.11.2020 року, термін дії договору до 31.12.2021 року. Згідно додаткової угоди термін продовжено до 31.12.2022 року) для виконання постачання товару…В той же час тендерна пропозиція учасника містить додаткову угоду №2 до договору найму (оренди) транспортного засобу №1/3 від 27.11.2020 року, яка укладена з 01 грудня 2022 року, в п.2.1. якої зазначено, що термін дії договору найму (оренди) продовжено до 31 грудня 2023 року, що не відповідає інформації, зазначеній в довідці №022 від 06.02.2022 року. Згідно Додатку 1 До тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 16 ТА СТАТТІ 17 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», РОЗДІЛУ І. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно п.3.2. учасник повинен надати: «Позитивний відгук за аналогічним договором, в якому повинно бути зазначена інформація про номер та дату укладення відповідного договору, щодо виконання якого надається відповідний відгук, а також інформація про виконання учасником своїх зобов’язань згідно договору в частині якісних (технічних тощо) вимог до предмету закупівлі, своєчасності та повноти поставки товару. У разі, якщо учасник подає договір, який містить і інші предмети закупівлі, в тому числі на закупівлю картоплі продовольчої, то такий учасник надає позитивний відгук стосовно предмету закупівлі, який вимагається замовником». В тендерній пропозиції учасника ТОВ «АГРОНОМ-КР» міститься ЛИСТ-ВІДГУК №01.2-24/852 від 10.08.2021 року, в якому відсутня інформація про номер та дату укладання відповідного договору. У відповідності до абз. 9 п.1.1. Розділу ІІІ. ІНСТРУКЦІЇ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) учасник повинен надати гарантійний лист у довільній формі про те, що документи та інформація, надана у складі тендерної пропозиції та зазначені в електронній системі закупівель, є чинними та достовірними. Всупереч даним вимогам гарантійний лист учасника №102 від 02.02.2023 року містить інформацію не в повному обсязі згідно вказаних вимог. Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.