Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-02-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 08-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 44d484b498e14a20b999b61aa1c813e8
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 445 802,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Львівський професійний коледж готельно-туристичного та ресторанного сервісу |
ЄДРПОУ: | 20835913 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.Lviv-prestige-school.com.ua |
Контактна особа: | Воробець Наталія Андріївна |
Телефон: | +380322342691 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79060, Україна, Львівська область,місто, м. Львів, Пулюя 36 |
3 |
Відповідно до п.40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Молочна компанія «Галичина» в процедурі відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015: (Вершкове масло (Код ДК 021:2015: 15530000-2 (Вершкове масло)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до п.4 Додатку 2 до Тендерної документації учасники закупівлі повинні надати в складі своєї пропозиції копію з оригіналу дійсного на момент розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів , що відповідає вимогам ДСТУ ISO ISO 22000:2018. IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсний на момент подання пропозиції , та акт за результатами заходу держ контролю, аудит заснований на принципах НАССР, та акт інспектування Держпродспоживслужбою, стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти складений не раніше 2022року. Учасник у складі пропозиції не надав акт інспектування Держпродспоживслужбою, стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти складений не раніше 2022року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.