Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
Потреба 2023 року. Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями. Закупівля здійснюється згідно наявної потреби. Вид закупівлі: Відкриті торги з особливостями. Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
ID закупівлі: a8b48a6c107a452eb6900ed2ad40a9af
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 234 174,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 170,87 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради |
ЄДРПОУ: | 40475812 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Жидецька |
Телефон: | +380974304624 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 11571, Україна, Житомирська область,Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Наумова,12 |
1 |
Доброго дня! Надати документи до вимоги щодо усунення невідповідності: у складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Тимошенко Андрій Григорович завантажено згідно п.1 Додатку 2 лист-згода на обробку персональних даних вих..№53 від 06.02.2023 року, який не відповідає інформації щодо закупівлі та ідентифікатору закупівлі; згідно п. 8 Додаток 2 вимагалося надати довідку в довільній формі, від Учасника з інформацією про реєстрацію потужностей у державному реєстрі потужностей операторів ринку харчових продуктів з інформацією про особистий реєстраційний номер Учасника - оператора ринку, видана уповноваженим органом Держпродспоживслужби, вами надано повідомлення від Держпродспоживслужби, що не відповідає вимогам ТД. Комунальне некомерційне підприємство «Коростенська центральна районна лікарня» Ушомирської сільської ради ПРОТОКОЛЬНЕ ИРІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) Уповноваженої особи 08.02.2023 року №3 м. Коростень Порядок денний: 1. Про розгляд затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та або документах що подані учасником Фізична особа підприємцьТимошенко Андрій Григорович (далі - Учасник) у складі цінова пропозиції (тендерна пропозиція) та або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі ДК 021:2015 – 15220000-6 Риба,рибне філе та інше м'ясо риби морожені (скумбрія з гол.свіжемор., хек без гол.свіжемор.) (зазначити код за Єдиним закупівельним словником та назву відповідного класифікатора предмета закупівлі) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі-Закупівля) 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Закупівля зареєстрована за ідентифікатором № UA-2023-01-30-015546-a (зазначити № ідентифікатора закупівлі в електронній системі) Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів і дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 (далі-Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбувається відповідно до ст..29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких вимагається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю у документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються технічні помилки, описки, які не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Надати документи до вимоги щодо усунення невідповідності, які не призводять до зміни предмета закупівлі: згідно Додатку 2 ТД у складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Тимошенко Андрій Григорович завантажено згідно п.1 Додатку 2 лист-згода на обробку персональних даних вих..№53 від 06.02.2023 року, який не відповідає інформації щодо закупівлі та ідентифікатору закупівлі; згідно п. 8 Додаток 2 вимагалося надати довідку в довільній формі, від Учасника з інформацією про реєстрацію потужностей у державному реєстрі потужностей операторів ринку харчових продуктів з інформацією про особистий реєстраційний номер Учасника - оператора ринку, видана уповноваженим органом Держпродспоживслужби, вами надано повідомлення від Держпродспоживслужби, що не відповідає вимогам ТД. Під час розгляду другого питання порядку денного: Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей , щодо надання виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 3. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення Уповноважена особа О.Жидецька підпис існує
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.