Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
ID закупівлі: abe2df43d13d4626bd72ed10b53fdeaa
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 779 658,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 3 898,29 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ДРАГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ХУСТСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 44087578 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ярослава Пацкан |
Телефон: | +380680813437 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 90432, Україна, Закарпатська область,Хустський р-н, село Драгово, вул.Центральна, будинок 100 |
0 |
1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником – ТОВ "ВЕЛЕС РІТЕЙЛ" (далі -Учасник)у складі тендерної пропозиціїщодо закупівлі Сир Яловичина свіжа чи охолоджена 1 категорії , свинина свіжа чи охолоджена 1 категорії , філе куряче охолоджене за ДК 021:2015 ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо .Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-01-30-015157-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон) за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно Закону. Згідно частини 16 статті 29Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівельпротягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, наступного змісту: Відповідно по пункту 6 Розділу 1 Тендерної документації умови здійснення розрахунків – Розрахунки за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів Замовника на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів. Підставою для проведення розрахунків є видаткові накладні. Відтак, Учасник торгів повинен надати гарантійний лист з тим , що він погоджується з умовами оплати товару. Учасником ФОП "БОРДЕЙ ГАННА ВАСИЛІВНА " було подано гарантійний лист в якому зазначено розрахунковий період за поставлений товар протягом п’яти робочих днів , просимо усунути дану не відповідність . Під час розгляду другого питання порядку денного: У відповідності до частини 16 статті 29 Закону необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, що єне менше ніж за два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції,щодоЗакупівлі. 2. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, у строк, що передбачений Законом.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.