Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
ID закупівлі: b53bc30ac0fa4aacab44a1e186aa81a3
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 32 301,36 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП "Криворізький ОД" ДОР" |
ЄДРПОУ: | 01986380 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Артамонова Оксана |
Телефон: | +380679411984 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50048, Україна, Дніпропетровська область,КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, буд 41 |
1 |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КРИВОРІЗЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» КП «КРИВОРІЗЬКИЙ ОД» ДОР» ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою 13.02.2023 м. Кривий Ріг №Т-50/5 Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП "БУГАЄВ ГРИГОРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: ДК 021:2015: 15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (Томатна паста ) (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-01-30-011075-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в пропозиції Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, а саме відповідно до Додатку 3 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати: - Довідка щодо підтвердження учасником дотримання ним при здійсненні його діяльності чи при використанні товару заходів із захисту довкілля (складена в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника). У складі тендерної пропозиції ФОП БУГАЄВ ГРИГОРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ не надає документальне підтвердження вищезгаданої інформації. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідності в тендерній пропозиції Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, а саме надати: 2. Довідка щодо підтвердження учасником дотримання ним при здійсненні його діяльності чи при використанні товару заходів із захисту довкілля (складена в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника). 3. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Оксана АРТАМОНОВА
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КРИВОРІЗЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» КП «КРИВОРІЗЬКИЙ ОД» ДОР» ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою 08.02.2023 м. Кривий Ріг №Т-50/3 Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ФРЕШ МАРКЕТ" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: ДК 021:2015: 15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (Томатна паста ) (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-01-30-011075-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в пропозиції Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, а саме відповідно до Додатку 2 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати: 1. Копії медичних книжок працівників учасника (водіїв, експедиторів, комірників, тощо), які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі. Копії надаються у складі тендерної пропозиції Учасника. У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку №22 від 06.02.2023 р. щодо працівників, які будуть залучені для виконання умов Договору (7 працівників). Медичну книжку надає тільки на водія-експедитора Кривонос Максима Миколайовича, яка не заповнена відповідно до Наказу МОЗ України 21.02.2013 №150 ІНСТРУКЦІЇ щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка» форма 1-ОМК. Таким чином, Учасник повинен надати медичну книжку Кривонос Максима Миколайовича з результатами проходження обов’язкових медичного огляду (за формою 1-ОМК) та медичні книжки з результатами проходження обов’язкових медичного огляду (за формою 1-ОМК) на працівників, які, згідно довідки Учасника №22 від 06.02.2023 р. щодо працівників, які також будуть залучені для виконання умов Договору або обґрунтування щодо їх відсутності. 2. Копія договору на проведення санітарної обробки (дезінфекції) спеціалізованого автомобільного транспорту та копію акту останньої дезінфекції або довідки про здійснення санітарної обробки (дезінфекції) – дійсного на дату подання пропозицій. Копії надаються у складі тендерної пропозиції Учасника. У складі тендерної пропозиції Учасник надав копію Договору з ТОВ "ДЕЗІНФЕКЦІЯ ПЛЮС", з терміном дії якого з 01.01.2023 по 31.01.2023 рік, а Довідка про санітарну обробку автомобіля від 01.02.2023 року. Також слід зауважити, що на копії Довідки, яку надає Учасник, відсутня печатка ТОВ "ДЕЗІНФЕКЦІЯ ПЛЮС". Таким чином, Учасник повинен надати копію діючого договору на проведення санітарної обробки (дезінфекції) спеціалізованого автомобільного транспорту та копію акту останньої дезінфекції або довідки про здійснення санітарної обробки (дезінфекції) – дійсного на дату подання пропозицій, або обґрунтування щодо їх відсутності. 3. Запропонований Учасником товар відповідає вимогам із захисту довкілля. У складі тендерної пропозиції Учасника надати гарантійний лист у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) щодо дотримання вимог із захисту довкілля, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи». У складі тендерної пропозиції Учасник не надає документальне підтвердження вищезгаданої інформації. Таким чином, Учасник повинен надати гарантійний лист у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) щодо дотримання вимог із захисту довкілля, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи» або обґрунтування щодо її відсутності. 4. Також слід зауважити, що керівник у наданій Учасником ВИПИСЦІ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не відповідає наданому Учасником наказу №4-ВК від 14 липня 2022 року про обрання Міниша С.В. на посаду директора. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі, а саме: 1.1. надати медичну книжку Кривонос Максима Миколайовича з результатами проходження обов’язкових медичного огляду (за формою 1-ОМК) та медичні книжки з результатами проходження обов’язкових медичного огляду (за формою 1-ОМК) на працівників, які, згідно довідки Учасника №22 від 06.02.2023 р. щодо працівників, які також будуть залучені для виконання умов Договору або обґрунтування щодо їх відсутності; 1.2. надати копію діючого договору на проведення санітарної обробки (дезінфекції) спеціалізованого автомобільного транспорту та копію акту останньої дезінфекції або довідки про здійснення санітарної обробки (дезінфекції) – дійсного на дату подання пропозицій, або обґрунтування щодо їх відсутності; 1.3. надати гарантійний лист у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) щодо дотримання вимог із захисту довкілля, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи» або обґрунтування щодо її відсутності; 1.4. Надати ВИПИСКУ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відповідно наданому Учасником наказу №4-ВК від 14 липня 2022 року про обрання Міниша С.В. на посаду директора. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Оксана Артамонова
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.