Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 9571b4f41ad244908938d9eb9c2c44ed
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 561 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СУБОТЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 44126035 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Анастасія Карманна |
Телефон: | +0666911670 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 27444, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький р-н, село Суботці, вул. Центральна, буд. 24 |
0 |
Відповідно до пункту 40 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості, Постанова) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. В документах тендерної пропозиції поданої Учасником ТОВ «МПС-С» на закупівлю товару: код за ДК 021:2015 – 15510000-6 – Молоко та вершки (Молоко (не менше 2,5% жиру) відповідно ідентифікатору закупівлі UA-2023-01-30-006962-a виявлено наступні невідповідності, а саме: 1.Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) без зазначення ПІБ відповідальної особи Замовника. 2.Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 03.03.2021 року №12.2-18-1/3953 не завірено належним чином Учасником. Вимоги щодо надання вище зазначених документів вимагаються відповідно до: Додатку 3 «Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» та пунктів 4, 5, 6, Додатку 5 «Інші документи які подає учасник у складі тендерної пропозиції (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» тендерної документації, а саме: 2.1. Лист у довільній формі за підписом Учасника або його уповноваженої особи та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (аналогічними договорами є договори на поставку продуктів харчування за кодом ДК 021:2015, за яким визначено предмет закупівлі або на поставку продуктів харчування, назва яких відповідає назві предмету закупівлі) із зазначенням найменування Замовника (покупця), його адреси , коду ЄДРПОУ, номер телефону та ПІБ відповідальної особи (за умови, що така інформація не є конфіденційною). Якщо умовами договору передбачено наявність певних додатків, додаткових угод, у такому разі також надаються копії даних додатків, т.к. вони є не від’ємною частиною договору, та всіх додаткових угод. Усі копії документів повинні бути завірені підписом уповноваженої посадової особи Учасника, а також містити відбиток печатки (за наявності). Довідки в довільній формі повинні бути оформлені на фірмовому бланку, містити дату створення документу, вихідний номер та підпис відповідальної особи. Для усунення виявлених Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «МПС-С» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією повинен розмістити в електронній системі закупівель: 1. Учасника або його уповноваженої особи та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (аналогічними договорами є договори на поставку продуктів харчування за кодом ДК 021:2015, за яким визначено предмет закупівлі або на поставку продуктів харчування, назва яких відповідає назві предмету закупівлі) із зазначенням найменування Замовника (покупця), його адреси , коду ЄДРПОУ, номер телефону та ПІБ відповідальної особи (за умови, що така інформація не є конфіденційною). Якщо умовами договору передбачено наявність певних додатків, додаткових угод, у такому разі також надаються копії даних додатків, т.к. вони є не від’ємною частиною договору, та всіх додаткових угод. 2.Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 03.03.2021 року №12.2-18-1/3953 завірену належним чином Учасником. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.