Період оскарження умов закупівлі - по 03-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-02-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 06-02-2023, 00:00
Інформація на виконання частини 2 статті 21 Закону України Вид процедури закупівлі:відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». • назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) - ДК 021:2015 (CPV): – 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція ( яйця курині , мед ) • яйця курині ; / Деталізований ДК 021:2015 (CPV): 03142500-3 Яйця / - що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 / ; • мед ; / Деталізований ДК 021:2015 (CPV): 03142100-9 Натуральний мед / - що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 / ; • *категорія: п.3 ч.4 ст.2 Закону • *місцезнаходження : Україна, 20700, Черкаська обл., місто Сміла, ВУЛИЦЯ ОСАВУЛА ВАСИЛЯ БУРКИ, будинок 40, Телефон 1: 0473343208 Телефон 2: 0473342208 Факс: 0473320847 • кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Кількість: 1. яйця курині - 30000 шт. 2. мед- 500 кг. Кількість, найменування та технічні вимоги до предмету закупівлі детально визначено згідно додатку 3 до тендерної документації. - за адресою замовника: 20700, Черкаська область, місто Сміла, вулиця Осавула Василя Бурки, буд. 40 • очікувана вартість предмета закупівлі – 330000.00 грн з ПДВ; • джерело фінансування – кошти місцевого бюджету . • Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). • строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг - З МОМЕНТУ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ та протягом 2023 року , але не пізніше 31 грудня 2023 року; в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх обов’язків за Договором. • кінцевий строк подання тендерних пропозицій – по 06.02.2023 Р. (час визначається системою автоматично) ; • умови оплати – Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка/видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку/видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку/видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами. • мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська; • розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ ; • розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону - 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі ; • Забезпечення виконання договору про закупівлю – НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ ; • Інша обов`язкова інформація . • Предмет закупівлі визначався замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника / Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749/, затвердженого у встановленому законодавством порядку відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, а також Наказу від 15.04.2020 № 708 МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ " Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" та листа № 3302-06_3816-06 від 07.02.2017 Мінекономрозвитку України ""Щодо порядку визначення предмету закупівлі " . • Формування потреби закупівлі здійснено на підставі планових показників у потребі товару для підопічних закладу за попередні роки. • Розмір бюджетного призначення (очікуваного) сформовано з урахуванням обсягів наявної потреби товару на 2023 рік. • Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі , очікуваної його вартості здійснювалося шляхом проведення ринкових консультацій відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 , а саме замовник телефонував різним постачальникам з метою уточнення можливої ціни на товар на 2023 рік, а також використано загальнодоступну інформацію, яка міститься у відкритих джерелах мережі інтернет, в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням можливого росту ціни та індексу інфляції . Отримана замовником під час ринкових консультацій інформація дозволила визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану його очікувану вартість . • Оприлюднення інформації здійснювалося з урахуванням вимог пункту 4-1 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 11 жовтня 2016 р. № 710 " Про ефективне використання державних коштів" та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі", зокрема пункту 14 Порядку, а також Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».. • Щодо власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в Смілянського дитячого будинку-інтернату відсутній власний веб-сайт, також відсутня можливість розміщувати інформацію на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.
ID закупівлі: d2295c60707f41aaa5e543cb01229f58
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 330 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Смілянський дитячий будинок-інтернат |
| ЄДРПОУ: | 03189765 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | РУДАКЕВИЧ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ |
| Телефон: | 0473320847 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 20700, Україна, Черкаська область,Сміла, осавули Василя Бурки,40 |
4 |
Уповноважена особа повідомив , що при розгляді тендерної пропозиції учасника на відпо-відність вимогам тендерної документації, відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами в редакції від 19.04.2020 року №114-IX) (далі - Закон) та наявності (відсутності) підстав, зазначених у статті 17 Закону виникає необхідність дотримання положень, що визначені Постано-вою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового жиму воєнного стану в Україні та про-тягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова про особливості). Згаданою постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 затвер-джені ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєн-ного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування / далі по тексту - Особливості / , які встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - заку-півлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні заку-півлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Згідно пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною си-стемою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі — найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), що-до її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищу-вати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економі-чно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення /пункт 38 Особливостей /. При розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідпо-відності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією . На виконання підпункту 1 п. 5.3. Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропози-ції" Учасник підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів і надав довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника про досвід виконання аналогічного договору, а також сам Договір пос-тавки товару № 505 від «02» грудня 2022 року укладений з Смілянським дитячим будинком -інтернатом . Згідно пункту 1.1. і пункту 1.2. Розділу 1 в порядку та на умовах, визначених Договором № 505 від «02» грудня 2022 року, Постачальник зобов'язується передати Товар, який зазначено в специфікації (Додаток № 1 до Договору), що є його невід’ємною частиною Договору, у власність Замовника, а Замовник зобов'язується прийняти цей Товар та своєчасно здійснити його оплату. Специфікація , яка являється Додатком № 1 до Договору № № 505 від «02» грудня 2022 року містить позицію «яйця курині 1 категорії», але в ній відсутня інформація про мед, а тому не може вважатися даний договір аналогічним, оскільки згідно умов тендерної документації аналогічним вважається Договір, укладений на постачання товару, який є аналогічним до предмету закупівлі а саме: код ДК 021:2015 (CPV) : «03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція / яйця курині, мед /. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ви-явлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розмі-щує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендер-них пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель / ПУНКТ 40 ОСОБЛИВОСТЕЙ /. Отже Учаснику необхідно надати вище згадані документи протягом 24 годин з моменту ро-зміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей .
При розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією . На виконання підпункту 1 п. 5.3. Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Учасник підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів і надав довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника про досвід виконання аналогічного договору, а також сам Договір поставки товару № 3 від «12» вересня 2022 року укладений з Фізичною особою-підприємецем Касяненко Надією Сергіївною . Згідно пункту 1.1. Розділу 1 в порядку та на умовах, визначених Договором 3 від «12» вересня 2022 року, Постачальник зобов'язується передати Товар, який зазначено в специфікації (Додаток № 1 до Договору), що є його невід’ємною частиною Договору, у власність Покупця, а Покупець зобов'язується прийняти цей Товар та своєчасно здійснити його оплату. Специфікація , яка являється Додатком № 1 до Договору № 3 від 12.09.2022 року містить позицію № 8 «Яйця, С 1», але в ній відсутня інформація про мед, а тому не може вважатися даний договір аналогічним, оскільки згідно умов тендерної документації аналогічним вважається Договір, укладений на постачання товару, який є аналогічним до предмету закупівлі а саме: код ДК 021:2015 (CPV) : «03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція / яйця курині, мед /. На виконання підпункту 2 п. 5.3. Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Учасник надав довідку в довільній формі щодо наявності достатньої кількості у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена власним підписом та печаткою учасника /за наявності/. В довідці про наявність матеріально-технічної є інформація про наявність двох спеціалізованих транспортних засобів /рефрежираторів/ для дотримання безперебійної поставки товару з температурним режимом із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду /типу/ кузову автотранспортного засобу, зокрема: - Транспортний засіб марки Mercedes-Benz 410D, вантажний-спеціалізований фургон рефрижератор, 1995 року випуску, номер кузова WDB6114181Р370294, державний номер СА4387ІЕ (свідоцтво № СХВ 409680) /Власник - Великий Андрій Володимирович/ ; - Транспортний засіб марки ISUZU NQR 71Р, вантажний-спеціалізований фургонрефрижератор, 2008 року випуску, номер кузова Y6LN1R71P8L300289, JAAN1R71P87102414, державний номер СА0861СА /Власник - Майданик Анатолій Лукович / і таким чином виконав вимогу тендерної документації. В т.ч. Абзацом 7 п. 9 ДОДАТКУ 3 до тендерної документації встановлено , що "Оскільки в даній закупівлі предметом закупівлі є куряче яйце (швидкопсувний продукт), і вимагає особливих умов зберігання, а також транспортування згідно з правилами перевезення вантажів, що швидко псуються, керуючись п. 2 ст. 45 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», з метою впевненості Замовника в справності обладнання учасника для підтвердження технічних якостей рефрижераторів ( ТЗ, яким/ми буде здійснюватися поставка товару / предмету закупівлі / Учаснику у складі пропозиції необхідно надати протокол випробувань, тобто оформлений в установленому порядку документ, що містить необхідні відомості про об'єкт випробувань, застосовані методи i засоби випробувань, результати випробувань та висновки за результатами випробувань оцінки відповідності холодильної установки (рефрижератора), що проведені акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням такою установою атестату про акредитацію та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в згаданому вище протоколі." У складі Тендерної документації Учасник надав ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ (ВИМІРЮВАННЯ) TEST REPORT 23-001Т від 31.01.2023 року і Дозвіл /Вих. № 0131-23 від 31.01.2023 / на відтворення, публікацію та використання результатів випробувань, що наведені в протоколі № 23-001Т від 31.01.2023 p., але в них присутня інформація лише про Об'єкт випробування: Транспортний засіб марки MERCEDES-BENZ 410D, вантажний спеціалізований, фургон-рефрижератор, оснащений холодильною установкою , номер кузова WDB6114181P370294, державний номер СА 4387 IE. а про Об'єкт випробування: транспортний засіб марки ISUZU NQR 71Р, вантажний-спеціалізований фургон рефрижератор, 2008 року випуску, номер кузова Y6LN1R71P8L300289, JAAN1R71P87102414, державний номер СА0861СА інформація відсутня . Інші документи, які б містили інформацію , або необхідні відомості про об'єкт випробувань - транспортний засіб марки ISUZU NQR 71Р, вантажний-спеціалізований фургон рефрижератор, 2008 року випуску, номер кузова Y6LN1R71P8L300289, JAAN1R71P87102414, державний номер СА0861СА, застосовані методи i засоби випробувань, результати випробувань та висновки за результатами випробувань оцінки відповідності холодильної установки (рефрижератора), що проведені акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням такою установою атестату про акредитацію та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в згаданому вище протоколі Учасником у складі тендерної пропозиції не надано, що не відповідає вимогам Тендерної документації . Абзацом 8 п. 9 ДОДАТКУ 3 до тендерної документації визначено, що Транспортний/і засіб/засоби (далі по тексу ТЗ), котрий визначений учасником і за допомогою якого планується здійснюватись поставка предмета закупівлі, повинен бути в гарантовано належному технічному стані. Відтак, Учасники мають забезпечити серед документів тендерної пропозиції протокол перевірки технічного стану щодо кожного ТЗ , яким буде здійснюватися поставка предмету закупівлі. Протокол перевірки технічного стану транспортного засобу повинен бути оформлений належним чином і відповідати вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу», якою затверджено Порядок проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів , який чітко визначає сам Порядок проведення обов’язкового технічного контролю і обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів , визначає процедуру проведення обов’язкового технічного контролю , обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, зареєстрованих уповноваженими органами МВС (далі - транспортні засоби), за результатами якої встановлюється їх придатність до експлуатації або неможливість експлуатації, а також затверджено технічний опис і зразок протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу, який є Додатком до технічного опису (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23 січня 2019 р. № 46) . У складі тендерної пропозиції Учасник надав ПРОТОКОЛ перевірки технічного стану транспортного засобу - Mercedes-Benz 410D. вантажний-спеціалізований фургон-рефрижератор, 1995 року випуску, номер кузова W D B 61 141 81 Р370294, державний номер СА 4387 IE (свідоцтво № СХВ 409680, але не надав ПРОТОКОЛ перевірки технічного стану транспортного засобу - марки ISUZU NQR 71Р, вантажний-спеціалізований фургонрефрижератор, 2008 року випуску, номер кузова Y6LN1R71P8L300289, JAAN1R71P87102414, державний номер СА0861СА., що також не відповідає вимогам Тендерної документації . Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель / ПУНКТ 40 ОСОБЛИВОСТЕЙ /. Отже Учаснику необхідно надати вище згадані документи протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.