Закупівлю оголошено - 27-01-2023, 10:42. Дата останніх змін - 04-04-2023, 14:01

ДК 021:2015 (CPV) : 15220000-6- Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба свіжоморожена) .

Закупівля:UA-2023-01-27-004281-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-01-27-001870-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-01-2023, 10:42
по 05-02-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-01-2023, 10:42
по 08-02-2023, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Не буде проводитись

Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-02-2023, 00:00

Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 08-02-2023, 00:00

Інформація на виконання частини 2 статті 21 Закону України Вид процедури закупівлі:відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». • назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) - ДК 021:2015 (CPV): – «15220000-6- Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба свіжоморожена) » - • Риба свіжоморожена без голови хек; • / Деталізований ДК 021:2015 (CPV): 15221000-3 Морожена риба/, - що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 / ; • • Риба свіжоморожена мойва; / Деталізований ДК 021:2015 (CPV): 15221000-3 Морожена риба/, - що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 / ; - • Риба свіжоморожена з головою скумбрія; • / Деталізований ДК 021:2015 (CPV): 15221000-3 Морожена риба/, - що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 / ; - • Риба свіжоморожена без голови мінтай; • / Деталізований ДК 021:2015 (CPV): 15221000-3 Морожена риба/,- що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 / ; • *категорія: п.3 ч.4 ст.2 Закону • *місцезнаходження : Україна, 20700, Черкаська обл., місто Сміла, ВУЛИЦЯ ОСАВУЛА ВАСИЛЯ БУРКИ, будинок 40, Телефон 1: 0473343208 Телефон 2: 0473342208 Факс: 0473320847 • кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Кількість: 1. Риба свіжоморожена без голови хек - 3500 кг. 2. Риба свіжоморожена мойва - 500 кг. 3. Риба свіжоморожена з головою скумбрія - 300 кг. 4. Риба свіжоморожена без голови мінтай - 1500 кг. Кількість, найменування та технічні вимоги до предмету закупівлі детально визначено згідно додатку 3 до тендерної документації. - за адресою замовника: 20700, Черкаська область, місто Сміла, вулиця Осавула Василя Бурки, буд. 40 • очікувана вартість предмета закупівлі – 818000.00 грн з ПДВ; • джерело фінансування – кошти місцевого бюджету . • Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). • строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг - З МОМЕНТУ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ та протягом 2023 року , але не пізніше 31 грудня 2023 року; в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх обов’язків за Договором. • кінцевий строк подання тендерних пропозицій – по 06.02.2023 Р. (час визначається системою автоматично) ; • умови оплати – Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка/видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку/видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку/видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами. • мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська; • розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ ; • розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону - 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі ; • Забезпечення виконання договору про закупівлю – НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ ; • Інша обов`язкова інформація . • Предмет закупівлі визначався замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника / Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749/, затвердженого у встановленому законодавством порядку відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, а також Наказу від 15.04.2020 № 708 МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ " Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" та листа № 3302-06_3816-06 від 07.02.2017 Мінекономрозвитку України ""Щодо порядку визначення предмету закупівлі " . • Формування потреби закупівлі здійснено на підставі планових показників у потребі товару для підопічних закладу за попередні роки. • Розмір бюджетного призначення (очікуваного) сформовано з урахуванням обсягів наявної потреби товару на 2023 рік. • Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі , очікуваної його вартості здійснювалося шляхом проведення ринкових консультацій відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 , а саме замовник телефонував різним постачальникам з метою уточнення можливої ціни на товар на 2023 рік, а також використано загальнодоступну інформацію, яка міститься у відкритих джерелах мережі інтернет, в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням можливого росту ціни та індексу інфляції . Отримана замовником під час ринкових консультацій інформація дозволила визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану його очікувану вартість . • Оприлюднення інформації здійснювалося з урахуванням вимог пункту 4-1 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 11 жовтня 2016 р. № 710 " Про ефективне використання державних коштів" та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі", зокрема пункту 14 Порядку, а також Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».. • Щодо власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в Смілянського дитячого будинку-інтернату відсутній власний веб-сайт, також відсутня можливість розміщувати інформацію на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.

ID закупівлі: 962ba4fda3a549c2be553349efb7e783

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:818 000,00 UAH (з ПДВ)
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:8 180,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Смілянський дитячий будинок-інтернат
ЄДРПОУ:03189765 Досьє YouControl
Контактна особа:РУДАКЕВИЧ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ
Телефон:0473320847
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
20700, Україна, Черкаська область,Сміла, осавули Василя Бурки,40
5


Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2023, 10:42:52
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2023, 10:42:52
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2023, 10:42:52
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2023, 10:42:52
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2023, 10:42:52
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2023, 10:42:52
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2023, 10:42:52
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2023, 10:42:52
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2023, 10:42:52
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2023, 10:42:52
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2023, 10:42:52
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 27-01-2023, 10:42:52
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту ДК 021:2015 (CPV) : 15220000-6- Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба свіжоморожена) .
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 1% від очікуваної вартості закупівлі – 8180,00 грн. (ВІСІМ ТИСЯЧ СТО ВІСІМДЕСЯТ гривень нуль копійок); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено: обов’язок банку-гаранта, протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії; У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника (Принципала), яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, Замовник (Бенефіціар) повідомляє установу (Банк-гарант), що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Статус: Активна
Дата створення: 03-02-2023, 12:57:02
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту ДК 021:2015 (CPV) : 15220000-6- Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба свіжоморожена) .
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Під час укладення Договору Учасник -Переможець надає Замовнику забезпечення виконання договору у розмірі 3% від ціни договору у вигляді грошової застави шляхом перерахування грошових коштів на поточний розрахунковий рахунок Замовника. Підтвердженням зарахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника є платіжний документ, що підтверджує перерахування Постачальником коштів на рахунок Замовника та передається Замовнику разом з підписаними примірниками договору Постачальником. Строк (термін) забезпечення виконання договору (застави): Учасник повинен надати забезпечення договору не пізніше дня укладення договору. Забезпечення надається на ввесь період дії договору або до його повного виконання (здійснення поставки товару згідно умов договору в повному обсязі) (в залежності від того яка подія настане першою). У разі продовження строку дії Договору,строк (термін) застави продовжується на відповідний строк (термін). Внесення забезпечення виконання Договору не припиняє виконання зобов'язань Учасника за Договором. У разі відмови Учасника - Переможця внести забезпечення виконання Договору, Замовник повторно визначає переможця торгів серед Учасників, чиї Пропозиції не були відхилені та термін дії яких ще не минув. Реквізити для зарахування забезпечення договору (застави): Смілянський дитячий будинок-інтернат Код - 03189765 р/р UA308201720355199001000036457 Держказначейська служба України м.Київ МФО - 820172
Статус: Активна
Дата створення: 03-02-2023, 12:57:02
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Примітки до закупівлі
Вид предмету закупівлі:
Товари
+-
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:03-02-2023, 12:58:17
Видалено:03-02-2023, 12:57:39
Видалено:01-02-2023, 16:13:56
Видалено:30-01-2023, 10:15:55
Видалено:27-01-2023, 10:43:12
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:01-02-2023, 16:13:11
Експортовано:30-01-2023, 10:15:19
Експортовано:03-02-2023, 12:55:43
Експортовано:03-02-2023, 12:55:43
Експортовано:27-01-2023, 10:42:33
Експортовано:01-02-2023, 16:13:11
Експортовано:03-02-2023, 12:55:43
Експортовано:30-01-2023, 10:15:20
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:27-01-2023, 10:42:46
+ -
Завершено
ДК 021:2015 (CPV) : 15220000-6 ...
818 000,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 08-02-2023, 00:02
Завершено
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
• умови оплати – Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка/видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку/видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку/видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
5
Назва окремої частини предмета закупівлі (лота):
ДК 021:2015 (CPV) : 15220000-6- Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба свіжоморожена) .
Ідентифікатор (лота):
b98f5edb2d9c4d0db4af835e46a9ce31
Забезпечення тендерної пропозиції:
8 180,00 UAH
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

1. Риба свіжоморожена без голови хек

3500
кілограм
20700 Україна Черкаська область Сміла осавули Василя Бурки,40
по 31-12-2023
15221000-3
Морожена риба


2. Риба свіжоморожена мойва

500
кілограм
20700 Україна Черкаська область Сміла осавули Василя Бурки,40
по 31-12-2023
15221000-3
Морожена риба


3. Риба свіжоморожена з головою скумбрія

300
кілограм
20700 Україна Черкаська область Сміла осавули Василя Бурки,40
по 31-12-2023
15221000-3
Морожена риба


4. Риба свіжоморожена без голови мінтай

1500
кілограм
20700 Україна Черкаська область Сміла осавули Василя Бурки,40
по 31-12-2023
15221000-3
Морожена риба


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "Трушкевич Олег Юрійович"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Черкаська область, м.Сміла, , вул. Б.Хмельницького, 60/107, 20700, Олег Трушкевич
Остаточна пропозиція:
717 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
27-03-2023, 09:44
Період подачі оскарження:
по 02-04-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 24-03-23, 09:43:22
24

Повідомлення з вимогою про усунення виявлених/встановлених/ невідповідностей протягом 24 годин. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: У складі тендерної пропозиції учасник надав довідку про наявність обладнання та матеріально технічної бази та технології необхідні для постачання товару (сторінка 14 файлу «Документи риба. pdf)) та повідомив про наявність наступних транспортних засобів: спеціалізований вантажний фургон-рефрижератор, марки та моделі MERCEDESBENZ SPRINTER 519 CDI, об’єм двигуна V=2987, 2010 року випуску № WDB9061551N463973, тип кузова – ВА, реєстраційний номер КА2475СА, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серія СХА 569397, видане 02.09.2021 р. (технічний стан задовільний), особливі відмітки – СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ФУРГОН РЕФРЕЖИРАТОР ПЕРЕРОБЛЕНИЙ В 2011 ДОПРАЦ. КУЗОВ-ФУРГОН ЗАГ.ПРИЗН. ДО ВІДПОВ. ІЗОМЕТРИЧНИЙ ВСТ. ХОЛОД. УСТ.КАМ. RTC 20 TA ВСТАН. КАБІНОЮ АВТ. АЕРОДИНАМІЧ. СПОЙЛЕРУ (Згідно укладеного договору про надання послуг з перевезення вантажів з ФОП Андріяш Леонід Олександрович - Договір №3/А від 02.01.2023 року ) ; спеціалізований вантажний фургон-рефрижератор, марки та моделі MERCEDESBENZ SPRINTER 413 CDI, об’єм двигуна V=2148, 2010 року випуску № WDB9046131R590779, тип кузова – ВА, реєстраційний номер СA7727CО, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серія СХА 569399, видане 02.09.2021 р. (технічний стан задовільний), особливі відмітки – СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ВАНТАЖНИЙ ФУРГОН РЕФРЕЖИРАТОР 2010 ЗАМ. КУЗ. ДВИГ. ПЕР. 2021 КУЗОВ-ФУРГ. ІЗОТЕРМ. СТ. ХОЛОД. УСТ. KAM RTC20 TA ВСТ. НАД КАБ. АВТ. АЕРОДИНАМІЧ. СПОЙЛ. ВСТ. ТЯГОВО-ЗЧІП. ПРИСТ (Згідно укладеного договору про надання послуг з перевезення вантажів з ФОП Андріяш Леонід Олександрович - Договір №3/Б від 02.01.2023 року ) . На підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник також надав свідоцтва про реєстрацію вищевказаних транспортних засобів з аналогічною інформацією про модель реєстраційний номер та холодильне устаткування. Однак у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу серії СХА 569399 (реєстраційний номер СA7727CО ) рік випуску вказано – 2003 , а у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу серії СХА 569397 (реєстраційний номер КА2475СА ) рік переобладнання вказано не 2011, а 2021, що не відповідає інформації згідно згаданої вище довідки . Наданий Протокол перевірки технічного стану транспортного засобу (номерний знак -СA7727СО , файл «Тех. паспорт, тех огляд СA7727СО.pdf») містить інформацію про встановлену на автомобілі холодильної установки камери KAM RT 200, а у протоколі перевірки технічного стану транспортного засобу (номерний знак - КA2475СA, файл «Тех. паспорт, тех огляд КA2475СA.pdf») наявна інформація про встановлену на автомобілі холодильної установки камери KAM RTС 200, що також не відповідає інформації згідно згаданої вище довідки про наявність обладнання та матеріально технічної бази та технології необхідні для постачання товару та наданим свідоцтвам про реєстрацію зазначених транспортних засобів. На виконання вимог абзацу 7 п. 9 Додатку № 3 до тендерної документації учасник надав: протокол випробувань № 043/1.10ЦВ-22 (файл «Протокол № 043110ЦВ- 22, висновок. pdf)), відповідно до якого перевірялася відповідність холодильної установки камери КАМ RTC 200, яка встановлена на MERCEDES-BENZ SPRINTER 519 CDI; протокол випробувань № 043/3.10ЦВ-22 (файл «Протокол № 0433.10ЦВ-22, висновок. pdf)), відповідно до якого перевірялася відповідність холодильної установки камери КАМ RTC 200, яка встановлена на MERCEDES-BENZ SPRINTER 413 CDI. Зазначені протоколи випробувань містять інформацію про об’єкти випробування, які не відповідають наявним у учасника транспортним засобам згідно наданої довідки про наявність обладнання та матеріально технічної бази та технології необхідні для постачання товару (сторінка 14 файлу «Документи риба.рбТ)), а також не відповідають свідоцтвам про реєстрацію визначених транспортних засобів, та протоколам перевірки технічного стану транспортних засобів . А тому на підставі викладеного , керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» , зокрема пунктом 40 Особливостей, в електронній системі закупівель і зформовано відповідне повідомлення з вимогою про усунення виявлених/встановлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту його розміщення .

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-03-23, 09:43:22
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-01-27-004281-a-a2
Номер договору:
133
Дата підписання договору:
04-04-2023, 00:00
Строк дії договору:
з 04-04-2023 по 31-12-2023
Ціна договору до змін:
717 000,00 UAH
Ціна договору до змін без ПДВ:
717 000,00 UAH
717 000,00 UAH
Ціна договору
717 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
541 814,50 UAH
Ціна договору після внесення змін
541 814,50 UAH
Ціна договору після внесення змін без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Контактна інформація:
Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул.Сагайдачного гетьмана, будинок 257, офіс 2, 18030, Я. Олексієнко
Остаточна пропозиція:
714 585,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 27-03-2023, 01:00
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "Трушкевич Олег Юрійович"   Досьє YouControl
Статус:
pішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Черкаська область, м.Сміла, , вул. Б.Хмельницького, 60/107, 20700, Олег Трушкевич
Остаточна пропозиція:
717 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
10-02-2023, 15:15
Період подачі оскарження:
по 16-02-2023, 00:00
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА"   Досьє YouControl
Статус:
pішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул.Сагайдачного гетьмана, будинок 257, офіс 2, 18030, Я. Олексієнко
Остаточна пропозиція:
714 585,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 16-02-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 08-02-23, 14:35:34
24

При розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією . На виконання підпункту 2 п. 5.3. Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропози-ції" Учасник надав довідку в довільній формі щодо наявності достатньої кількості у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена власним підписом та печаткою учасника /за наявності/. В довідці про наявність матеріально-технічної є інформація про наявність двох спеціалізованих транспортних засобів /рефрежираторів/ для дотримання безперебійної поставки товару з температурним режимом із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду /типу/ кузову автотранспортного засобу, зокрема: - Транспортний засіб марки Mercedes-Benz 410D, вантажний-спеціалізований фургон рефри-жератор, 1995 року випуску, номер кузова WDB6114181Р370294, державний номер СА4387ІЕ (свідоцтво № СХВ 409680) /Власник - Великий Андрій Володимирович/ ; - Транспортний засіб марки ISUZU NQR 71Р, вантажний-спеціалізований фургонрефрижератор, 2008 року випуску, номер кузова Y6LN1R71P8L300289, JAAN1R71P87102414, державний номер СА0861СА /Власник - Майданик Анатолій Лукович / і таким чином виконав вимогу тендерної документації. В т.ч. Абзацом 7 п. 9 ДОДАТКУ 3 до тендерної документації встановлено , що "Оскільки в даній закупівлі предметом закупівлі є куряче яйце (швидкопсувний продукт), і вимагає особливих умов зберігання, а також транспортування згідно з правилами перевезення вантажів, що швидко псуються, керуючись п. 2 ст. 45 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», з метою впевненості Замовника в справності обладнання учасника для підтвердження технічних якостей рефрижераторів ( ТЗ, яким/ми буде здійснюватися поставка товару / предмету закупівлі / Учаснику у складі пропозиції необхідно надати протокол випробувань, тобто оформлений в установленому порядку документ, що містить необхідні відомості про об'єкт випробувань, застосовані методи i засоби випробувань, результати випробувань та висновки за результатами випробувань оцінки відповідності холодильної установки (рефрижератора), що проведені акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням такою установою атестату про акредитацію та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в згаданому вище протоколі." У складі Тендерної документації Учасник надав ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ (ВИМІРЮ-ВАННЯ) TEST REPORT 23-001Т від 31.01.2023 року і Дозвіл /Вих. № 0131-23 від 31.01.2023 / на відтворення, публікацію та використання результатів випробувань, що наведені в протоколі № 23-001Т від 31.01.2023 p., але в них присутня інформація лише про Об'єкт випробування: Транспорт-ний засіб марки MERCEDES-BENZ 410D, вантажний спеціалізований, фургон-рефрижератор, оснащений холодильною установкою , номер кузова WDB6114181P370294, державний номер СА 4387 IE. а про Об'єкт випробування: транспортний засіб марки ISUZU NQR 71Р, вантажний-спеціалізований фургон рефрижератор, 2008 року випуску, номер кузова Y6LN1R71P8L300289, JAAN1R71P87102414, державний номер СА0861СА інформація відсутня . Інші документи, які б містили інформацію , або необхідні відомості про об'єкт випробу-вань - транспортний засіб марки ISUZU NQR 71Р, вантажний-спеціалізований фургон рефрижератор, 2008 року випуску, номер кузова Y6LN1R71P8L300289, JAAN1R71P87102414, державний номер СА0861СА, застосовані методи i засоби випробувань, результати випробувань та висновки за результатами випробувань оцінки відповідності холодильної установки (рефрижератора), що проведені акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням такою установою атестату про акредитацію та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в згаданому вище протоколі Учасником у складі тендерної пропозиції не надано, що не відповідає вимогам Тендерної документації . Абзацом 8 п. 9 ДОДАТКУ 3 до тендерної документації визначено, що Транспортний/і за-сіб/засоби (далі по тексу ТЗ), котрий визначений учасником і за допомогою якого планується здійснюватись поставка предмета закупівлі, повинен бути в гарантовано належному технічному стані. Відтак, Учасники мають забезпечити серед документів тендерної пропозиції протокол пере-вірки технічного стану щодо кожного ТЗ , яким буде здійснюватися поставка предмету закупівлі. Протокол перевірки технічного стану транспортного засобу повинен бути оформлений належним чином і відповідати вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу», якою затверджено Порядок проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів , який чітко визначає сам Порядок проведення обов’язкового технічного контролю і обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів , визначає процедуру проведення обов’язкового технічного контролю , обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, зареєстрованих уповноваженими органами МВС (далі - транспортні засоби), за результатами якої встановлюється їх придатність до експлуатації або неможливість експлуатації, а також затверджено технічний опис і зразок протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу, який є Додатком до технічного опису (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23 січня 2019 р. № 46) . У складі тендерної пропозиції Учасник надав ПРОТОКОЛ перевірки технічного стану транспортного засобу - Mercedes-Benz 410D. вантажний-спеціалізований фургон-рефрижератор, 1995 року випуску, номер кузова W D B 61 141 81 Р370294, державний номер СА 4387 IE (сві-доцтво № СХВ 409680, але не надав ПРОТОКОЛ перевірки технічного стану транспортного засобу - марки ISUZU NQR 71Р, вантажний-спеціалізований фургонрефрижератор, 2008 року випуску, номер кузова Y6LN1R71P8L300289, JAAN1R71P87102414, державний номер СА0861СА., що також не відповідає вимогам Тендерної документації . Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ви-явлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розмі-щує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендер-них пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель / ПУНКТ 40 ОСОБЛИВОСТЕЙ /. Отже Учаснику необхідно надати вище згадані документи протягом 24 годин з моменту ро-зміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей .

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 09-02-23, 14:35:34

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
714 585,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "Трушкевич Олег Юрійович"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
717 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ