Період оскарження умов закупівлі - по 01-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-02-2023, 00:00
ID закупівлі: ab6e4e19c2b242c8bf585d679110e73a
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 107 100,00 UAH(без ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Центр надання соціальних послуг Берестечківської міської ради Волинської області |
ЄДРПОУ: | 44096741 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Ковальчук |
Телефон: | +380635932946 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 45785, Україна, Волинська область,місто Берестечко, вул.Шевченка, будинок 2 |
3 |
1 1.1. Довідка в довільній формі з інформацією наявності матеріально-технічної бази та обладнання, необхідної для здійснення поставки предмета закупівлі, а саме: інформація про автотранспорт(и), необхідний для поставки товару. 1.2. Для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати сканований документ, який підтверджує власність матеріально-технічної бази, або сканований договір/договори оренди матеріально-технічної бази з додаванням копій документів, що підтверджують право власності орендодавця на предмет договору 1.6. На підтвердження повного виконання не менше ніж до одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці надати копію (копії):видаткових накладних, акту (актів) приймання-передачі товару або документи, що підтверджують повне проведення розрахунків за договорами (акт звірки взаєморозрахунків за договором або звіт про виконання договору про закупівлю з Prozorro) про поставку (продаж) товару, аналогічного даній закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.