Період оскарження умов закупівлі - по 31-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-01-2023, 00:00
ID закупівлі: 74a83cccb7cc4c79ae04540694b48307
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 150 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 750,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту" |
ЄДРПОУ: | 02136962 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.ufk.lviv.ua/ua-home.html |
Контактна особа: | Люба Володимирівна Івасюта |
Телефон: | +30322382792 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79044, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. Княгині Ольги, 1 |
1 |
Відповідно до п.40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "СЕНЬКО ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" в процедурі відкритих торгів з особливостями на «15530000-2 Вершкове масло (Масло вершкове вагове)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Учасником ФОП "СЕНЬКО ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів подано довідку за формою, що встановлена у документації, копії аналогічних договорів №183/19-Т від 14 серпня 2019 та №38/20-Т від 28 лютого 2020 року та копії видаткових накладних до договорів. Та при підрахунку сум по видаткових накладних виявлено невідповідність із сумами аналогічних договорів. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати: копії актів приймання товару у відповідності до аналогічних договорів та/або відгуку про виконання договору. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.