Період оскарження умов закупівлі - по 31-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-01-2023, 00:00
ID закупівлі: 148f8d60ffad45059ea5c765cab36c88
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 424 500,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради |
ЄДРПОУ: | 01984441 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Аліна Копоть |
Телефон: | +380934206516 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49074, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Батумська, буд. 13 |
2 |
1. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Закупівлі тендерна пропозиція учасника подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1 до цієї тендерної документації. Розділ 1 Додатку 1 до тендерної документації містить перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”. Пункт 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасника, а саме автотранспорту для доставки предмета закупівлі та складського(их) приміщення(нь), при цьому учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди або договори суборенди або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази визначені у довідці. Учасником ТОВ «АЙСБЕРГ-ФІШ» на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодного документа. Для усунення зазначених невідповідностей учаснику ТОВ «АЙСБЕРГ-ФІШ» необхідно надати у строк, визначений Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), довідку за формою 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації та документи, які підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди або договори суборенди або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази визначені у довідці. Пункт 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для поставки товару по предмету закупівлі, при цьому учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. Учасником ТОВ «АЙСБЕРГ-ФІШ» на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою відповідно до пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації (файл «довідка про наявність кваліфікації_накази.pdf»). У зазначеній довідці учасником зазначено не у відповідності до наданих наказів посади наступних працівників - Міщенко Ольги, Науменко Юлії, Крилової Валентини, Слокви Яни, Онуфрієнко Михайла. Для усунення зазначених невідповідностей учаснику ТОВ «АЙСБЕРГ-ФІШ» необхідно надати у строк, визначений Особливостями, Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою відповідно до пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації з виправленою інформацією про посади працівників учасника, а саме: Міщенко Ольги, Науменко Юлії, Крилової Валентини, Слокви Яни, Онуфрієнко Михайла. Пункт 3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу підтвердження учасником досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), при цьому учасник має надати довідку за формою 3, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) (аналогічним вважається договір, у якому предметом договору є поставка товару аналогічного по предмету закупівлі за період з 2019 по 2023 рік); не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі; копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці та/або лист відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно аналогічного договору, який зазначено у довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Учасником ТОВ «АЙСБЕРГ-ФІШ» на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (файл «довідка про наявність досвіду.pdf»), в якій учасник зазначив, що досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів немає. Для усунення зазначених невідповідностей учаснику ТОВ «АЙСБЕРГ-ФІШ» необхідно надати у строк, визначений Особливостями, Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою відповідно до пункту 3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) (аналогічним вважається договір, у якому предметом договору є поставка товару аналогічного по предмету закупівлі за період з 2019 по 2023 рік); не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі; копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці та/або лист відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно аналогічного договору, який зазначено у довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 2. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Закупівлі тендерна пропозиція учасника подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема іншу інформацію та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Розділ 4 Додатку 1 до тендерної документації містить іншу інформацію встановлену відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців). Пункт 2 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу надання учасником достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Учасником ТОВ «АЙСБЕРГ-ФІШ» на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано лист від 01.02.2023 вих.№36 про те, що діяльність підприємства (код КВЕД 10.20 Перероблення та консервування риби, ракоподібних і молюсків) не підлягає ліцензуванню. Проте зазначений код КВЕД 10.20 не має відношення до торгівлі продуктами харчування. Відповідно до витягу з ЄДРПОУ в учасника серед видів діяльності є зокрема діяльність по коду КВЕД 46.38 Оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними та молюсками. Для усунення зазначених невідповідностей учаснику ТОВ «АЙСБЕРГ-ФІШ» необхідно надати у строк, визначений Особливостями, достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про відсутність ліцензії відповідно до його діяльності по коду КВЕД 46.38 Оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними та молюсками. 3. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Закупівлі тендерна пропозиція учасника подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою – згідно з вимогами Додатку 4 до цієї тендерної документації. Додаток 4 до тендерної документації містить форму "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", відповідно до якої зазначаються, зокрема: Відомості про учасника закупівлі: Юридична адреса; Керівник; Особа, відповідальна за участь у Закупівлі. Учасником ТОВ «АЙСБЕРГ-ФІШ» на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ, в якій міститься наступна інформація: "Юридична адреса: 36022 м.Полтава, вул. Богдана Хмельницького, буд.4. Керівник: Керівник відділу продажу Центрального регіону Онуфрієнко Михайло Григорович тел. 0669736959. Особа, відповідальна за участь у Закупівлі: Резніченко Дмитро Юрійович менеджер з продажу тел. 0676365574" (файл «Тендерна пропозиція.pdf»). Згідно інформації з витягу ЄДРПОУ ТОВ «АЙСБЕРГ-ФІШ у наданій тендерній пропозиції учасником не вірно зазначено номер будинку і не вказано номер квартири в юридичній адресі; керівник зазначений не вірно. Особами, відповідальними за участь у Закупівлі відповідно до підписів у наданих учасником документів та поданої тендерної пропозиції є Рибалко Роман Миколайович та Онуфрієнко Михайло Григорович. Додаток 4 до тендерної документації також містить форму додаток 1 «СПЕЦИФІКАЦІЯ», в якій учасник зазначив суму ПДВ 20% - 79320 грн., проте 20% ПДВ від загальної суми з ПДВ становить 66100грн. (396600/6), при цьому загальна вартість без ПДВ повинна дорівнювати 330500грн. (396600-66100), тому і ціна за одиницю без ПДВ учасником зазначена не вірно. У тексті прописом загальної вартості закупівлі після пропису суми ПДВ, зазначено «/без ПДВ». Для усунення зазначених невідповідностей учаснику ТОВ «АЙСБЕРГ-ФІШ» необхідно надати у строк, визначений Особливостями, виправлену тендерну пропозицію, в частині виправлення інформації про юридичну адресу, керівника та особу, відповідальну за участь у Закупівлі у відомостях про учасника закупівлі, а також виправлений додаток 1 СПЕЦИФІКАЦІЯ до тендерної пропозиції, в частині виправлення суми ПДВ, загальної вартості без ПДВ, ціни за одиницю без ПДВ, виключення тексту «/без ПДВ» із загальної вартості закупівлі (прописом).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
неможливість внести зміни до технічних вимог до предмета закупівлі
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
27-02-2023, 00:03
Період оскарження:
з 16-02-2023, 17:03 по 27-02-2023, 00:00
Документи: