Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-02-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 08-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 0ed8633484294e3681f14758ec0a7afc
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 227 500,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Селятинська сільська рада |
ЄДРПОУ: | 04417814 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шкеул Світлана Вікторівна |
Телефон: | +380968517772 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 59131, Україна, Чернівецька область,село Селятин, село Селятин, вул. Українська ,6 |
0 |
Згідною постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”) пункт 40, підпункт 1 про усунення невідповідностей, а саме: наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договору згідно додатку 2 до ТД; в тендерній пропозиції усунути невідповідності на листи: №01-02 від 06.02.2023; №4-02 від 06.02.2023; №10-02 від 06.02.2023; підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншими вимогами до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи у складі своєї тендерної пропозиції згідно додатку 3 до ТД.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.