Період оскарження умов закупівлі - по 31-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-01-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 03-02-2023, 00:00
ДК 021:2015 15510000-6 Молоко та вершки (пастеризоване молоко)
ID закупівлі: 5f3857b5f49241a694fbb9f610ea48a7
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 300 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Кропивницький психоневрологічний інтернат з геріатричним відділенням |
ЄДРПОУ: | 03190320 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Черкас Світлана Володимирівна |
Телефон: | 380960665052 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 25004, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький, Чернишевського, 36 |
2 |
Відповідно до додатку 2 Тендерної документації,а саме: «в разі якщо Учасник використовує автомобілі, які йому не належать, для перевезення продукції надає копію договору про надання транспортних послуг (або копію договору оренди транспорту), в якому зазначений перелік автомобілів, які будуть використанні учасником для перевезення продукції, яка є предметом закупівлі». При розгляді документів Вашої пропозиції було встановлено, що Вами надано Договір про перевезення вантажів автомобільним транспортом № 01/10/21-1 від 01 жовтня 2021 року, згідно пункту 11.2. даного договору, термін дії даного договору до 31 грудня 2022 року. Також пунктом 10 договору прописано порядок змін, доповнень чи розірвання договору. З метою встановлення пролонгації вище вказаного договору прошу Вас надати додаткову угоду на підтвердження дії Договору у 2023 році. На підставі вище викладеного та враховуючи п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, створено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до додатку № 2 до тендерної документації не надано: - "Документи, що підтверджують впровадження на підприємстві Учасника системи управління щодо протидії корупції, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018, чинних на дату розкриття тендерних пропозицій". - "Документи на правові підстави щодо складських приміщень, які засвідчують право власності або оренди, дійсні на весь 2023 рік." - "Надати гарантійний лист про те, що учасник зобов’язується до визначення переможця торгів під час кваліфікації учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією, надати можливість Замовнику перевірити складські приміщення, автотранспорт та іншу матеріально-технічну базу, яка буде використовуватися для обслуговування Замовника, з метою оцінки їх безпечності для зберігання та перевезення продуктів харчування. У разі не надання такої можливості Замовнику або незадовільного стану матеріально-технічної бази Учасника для контактування з продуктами харчування, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника." З метою доведення до відповідності надається 24 години на виправлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.