Період оскарження умов закупівлі - по 30-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-01-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 02-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 7bc29caba87d466bb39ee2a2d95f08ce
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 414 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 03188398 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Стецько Роман Миколайович |
Телефон: | 380974605997 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 11255, Україна, Житомирська область,село Березівка, Ємільчинський р-н, ----- |
5 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно п. 40 ОСОБЛИВОСТЕЙ якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.. Відповідно до Додатку 4 Тендерної Документації Учасник зобов’язаний подати документи. Як видно з поданих документів учасник подав пояснювальну записку не на своєму бланку, проте підписана вона безпосередньо ним, і «можливо» він помилково написав «20 кг,5 кг.» а не «20 кг 0,5 кг.» та не дописав адресу виробника та назву торгівельної марки, або помилково підтягнув посвідчення про якість на масло розфасоване об’ємом 0,5 кг, а не 5кг або 20кг. Крім того на вимоги Додатку 2 Документації учасник в неповній мірі подав інформацію про стан складу та інформації про автомобілі та класності. Відповідно, під час розгляду пропозиції слід було розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Оскільки, наявне порушення, яке неможливо усунути, що виникло через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель відповідно до пп.2 п.47 ОСОБЛИВОСТЕЙ закупівлю слід відмінити.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
19-02-2023, 00:01
Період оскарження:
з 08-02-2023, 11:24 по 19-02-2023, 00:00
Документи: