Період оскарження умов закупівлі - по 30-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-01-2023, 00:00
ID закупівлі: 94591bbad4024c3bacc6858a3fb5070f
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 325 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 625,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Гуманітарний відділ Рожищенської міської ради |
ЄДРПОУ: | 44050616 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Оксана Матишнюк |
Телефон: | +380336823008 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 45101, Україна, Волинська область,місто Рожище, вул. Грушевського, буд. 27 |
4 |
У вимогах тендерної документації замовника, а саме у підрозділі 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та додатку 1 до тендерної документації встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати Документи, що підтверджують якість товару (сертифікат якості та/або декларація виробника та/або якісне посвідчення тощо) щодо кожної номенклатурної позиції (чинні на дату розкриття). Учасник, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, у складі своєї тендерної пропозиції надав документ під назвою «Якість.pdf» завантажений 1 лют. 16:45, згідно наявними документами вбачається, що: Сетифікат відповідності на мандарини свіжі протермінований (строк дії з 10 листопада 2021 року по 9 лютого 2022 року); Сетифікат відповідності на апельсини свіжі протермінований (строк дії з 5 листопада 2021 року по 3 лютого 2022 року); Сетифікат відповідності на лимони свіжі протермінований (строк дії з 25 листопада 2021 року по 24 лютого 2022 року); Сетифікат відповідності на банани протермінований (строк дії з 10 листопада 2021 року по 30 грудня 2022 року); Іншого документу, в якому були б наявні чинні на дату розкриття документи, що підтверджують якість товару на мандарини, апельстини, лимони та банани у складі тендерної пропозиції відсутні Згідно п. 40 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.» Керуючись п. 40 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 Замовник розміщує в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у закупівлі «Овочі та фрукти» за ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи за ідентифікатором UA-2023-01-25-005228-a, а саме завантаження в електронну систему закупівель копій документів, що підтверджують якість товару на мандарини, апельсини, лимони та банани чинні на дату розкриття з наступним накладенням КЕП/УЕП на такі документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.