Період оскарження умов закупівлі - по 30-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-01-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 02-02-2023, 00:00
ID закупівлі: c33dc598a4cb47de8eca534d74dd77c7
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 274 450,00 UAH(без ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 372,25 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Будищенський психоневрологічний інтернат |
ЄДРПОУ: | 03189825 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Радванський Юрій Володимирович |
Телефон: | 380474020118 |
E-mail: | budinternat20213@meta.ua |
Місцезнаходження: | 20213, Україна, Черкаська область,с.Будище, в.Шевченка 3 |
2 |
ВСТАНОВИВ: 1. Невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником (ФОП "ОЛІЙНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ", 3396005219) процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до п. 1.1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; - інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити інформацію про відповідність тендерної пропозиції учасника кількісним та якісним вимогам до предмету закупівлі, в тому числі інформацію про виробника товару, та інформацію про розрахунок вартості тендерної пропозиції (в тому числі ціну за одиницю товару), в тому числі включення (із зазначенням відсоткової ставки податків) або не включення до вартості товару ПДВ (у випадку не включення ПДВ вказати причину – наприклад, на товар не нараховується ПДВ згідно чинного законодавства, або учасник не є платником ПДВ, тощо). Вартість тендерної пропозиції учасника повинна включати в себе всі податки та збори, що повинні бути включені до вартості товару таким учасником в залежності від статусу такого учасника як платника податків, тощо; - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - іншою інформацією, визначеною згідно цієї документації Відповідно до п. 1.4 всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки, тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). Тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Постанови Кабінету міністрів України від 7 листопада 2018 р. № 992 «Вимоги у сфері електронних довірчих послуг», тобто повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника закупівлі на тендерну пропозицію, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.3. цього Розділу. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Учасник в складі тендерної пропозиції надав всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції підписані електронним підписом не уповноваженої особи учасника та При перевірці на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify встановлено, що підпис (файл - sign.p7s) не відповідає Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Постанові Кабінету міністрів України від 7 листопада 2018 р. № 992 «Вимоги у сфері електронних довірчих послуг», а саме не є кваліфікованим електронним підписом, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до п. 40 Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. УХВАЛИВ: 1. Надати Учаснику (ФОП "ОЛІЙНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ", 3396005219) можливість усунути наступні невідповідності протягом 24 годин, а саме надати: всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції підписані кваліфікованим електронним підписом та оформлені належним чином за підписом та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки) уповноваженої особи учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.