Період оскарження умов закупівлі - по 29-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-01-2023, 00:00
ID закупівлі: cf286f929a5f41349cf0813f502a7b2b
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 321 421,00 UAH(без ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державне підприємство "Санаторій "Конча-Заспа" |
ЄДРПОУ: | 01981715 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.koncha-zaspa.kiev.ua |
Контактна особа: | Ірина Шушпаннікова |
Телефон: | +380953188688 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03131, Україна, м. Київ,м.Київ, Столичне шосе, будинок 215 |
0 |
І. 1) перелік виявлених невідповідностей: в складі тендерної пропозиції учасника відсутній Лист-згода ( в довільній формі) на обробку персональних даних. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 6 додаток ІІ Тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Лист-згоду (в довільній формі) на обробку персональних даних. ІІ. 1) перелік виявлених невідповідностей: в довідці учасника, що подана за довільною формою відсутня інформація про контактні дані особи на здійснення замовлень у разі укладання договору про 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 9 Розділ ІІ Тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Довідку довільно форми про уповноважену (відповідальну) особу та контактні дані на здійснення замовлень у разі укладання договору про закупівлю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.