Період оскарження умов закупівлі - по 28-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-01-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 31-01-2023, 00:00
ID закупівлі: f2bf479f2b1f481abbde5119ea6af1f2
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 103 120,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 031,20 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | РУДНЯНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕЛИКОДИМЕРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 41878455 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Анастасія Сергіївна Павленко |
Телефон: | +380936766325 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07430, Україна, Київська область,Броварський р-н, с. Рудня, вул. Шкільна, буд. 15 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (відповідно до пункту 40 Особливостей). При проведенні кваліфікації Учасника Замовником були виявлені невідповідності у поданих документах щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до пп.3.4 таблиці 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації, учасник повинен надати: Надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, про належне виконання цього договору, з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору. Лист відгук повинен бути оформлений належним чином: містити вихідний номер та дату. Учасником було надано необхідний документ, але в ньому була виявлена невідповідність, а саме: строк дії договору до 31.12.2022 року, а статус: виконується, що неможливо у зв’язку з припиненням строку дії договору. Також у даному документі були відсутні сума договору, вихідний номер та дата. Просимо усунути виявлені невідповідності наступним чином, а саме: завантажити в електронну систему закупівель лист-відгук та виправити в ньому розбіжності інформації та оформити документ належним чином.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.