Період оскарження умов закупівлі - по 28-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-01-2023, 00:00
ID закупівлі: ccc1a164116842f8923f05367af8d5d0
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 134 795,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 673,98 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕЛИКОДИМЕРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 41878172 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Альона Віталіївна Сирай |
Телефон: | +380632349839 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07434, Україна, Київська область,Броварський р-н, село Шевченкове, вул. Шкільна, буд. 23 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (відповідно до пункту 40 Особливостей). При проведенні кваліфікації Учасника Замовником були виявлені невідповідності у поданих документах щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до пп.3.4 таблиці 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації, учасник повинен надати: Надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, про належне виконання цього договору, з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору. Лист відгук повинен бути оформлений належним чином: містити вихідний номер та дату. Учасником було надано необхідний документ, але в ньому була виявлена невідповідність, а саме: строк дії договору до 31.12.2022 року, а статус: виконується, що неможливо у зв’язку з припиненням строку дії договору. Також у даному документі не зазначено ціни договору, вихідного номера та дати. Просимо усунути виявлені невідповідності наступним чином, а саме: завантажити в електронну систему закупівель лист-відгук та виправити в ньому розбіжності в інформації та оформити документ належним чином.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.