Період оскарження умов закупівлі - по 27-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-01-2023, 00:00
ID закупівлі: 58a3f43555e448e6aa28f691d9af57ad
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 205 273,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 052,73 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВЕЛИКОДИМЕРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕЛИКОДИМЕРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 22207996 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Анастасія Павленко |
Телефон: | +380936766325 |
E-mail: | anastasiawd@ukr.net |
Місцезнаходження: | 07442, Україна, Київська область,Броварський район, смт. Велика Димерка, вул. Заліська, будинок 3 |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (відповідно до пункту 40 Особливостей). При проведенні кваліфікації Учасника Замовником були виявлені невідповідності у поданих документах щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до пп.3.4 таблиці 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації, учасник повинен надати: Надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, про належне виконання цього договору, з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору. Лист відгук повинен бути оформлений належним чином: містити вихідний номер та дату. Учасником було надано необхідний документ, але в ньому була виявлена невідповідність, а саме: строк дії договору до 31.12.2022 року, а статус: виконується, що неможливо у зв’язку з припиненням строку дії договору. Також у даному документі були відсутні вихідний номер та дата. Просимо усунути виявлені невідповідності наступним чином, а саме: завантажити в електронну систему закупівель лист-відгук та виправити в ньому розбіжності інформації та оформити документ належним чином. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації, у разі виникнення наявності скарг на якість чи безпечність товару, невластивий товару зовнішній вигляд, запах, спотворення смакових якостей, в тому числі, якщо таке буде виявлено під час термічної обробки товару, зафіксовані випадки харчових отруєнь чи розладів травлення в закладі, куди постачається товар, в будь-який час до моменту повного виконання договору, на вимогу Замовника або його представника, Постачальник повинен за першою вимогою Замовника оплатити проведення фізико - хімічних випробувань товару у відповідних акредитованих лабораторіях. У випадках, вказаних у даному абзаці, замовник проводить самостійний відбір зразків комісією, створеною за участі не менш, ніж трьох працівників замовника, без попереднього повідомлення про такий відбір Постачальника. Відмова Постачальника від оплати послуги з перевірки якості вважатиметься згодою Постачальника з тим, що поставлена ним партія Товару, з якої відібрані зразки (проби) є неналежної якості. Учасник повинен скласти та надати відповідний гарантійний лист в складі тендерної пропозиції. Просимо усунути виявлені невідповідності та завантажити в електронну систему закупівель відсутній документ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.