Період оскарження умов закупівлі - по 27-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-01-2023, 00:00
ID закупівлі: 03abaf714c7e4f67a74f28f19e483e00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 159 638,90 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ЦЕНТР КОМПЛЕКСНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА |
ЄДРПОУ: | 44566981 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Василенко Олександр Едуардович |
Телефон: | 380932535548 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03148, Україна, м. Київ,м. Київ, вул.Чаадаєва Петра, будинок 3-А |
6 |
Перелік виявлених невідповідностей у складі Пропозиції Учасника, а саме: 1. Згідно пункту 7 Розділу 1 «Загальні положення» вимагається «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція має бути складена українською мовою. Інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, так і іноземними мовами, а у разі надання цих документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та засвідчені нотаріально». - Учасник відповідно до вимоги п 1.3. Додатку №2 надав технічні паспорти холодильних машин (обладнання), які викладені російською мовою, без відповідного перекладу на українську мову з нотаріальним засвідченням, чим порушив пункт 7 Розділу 1 ТД. 2. Відповідно п.4 Додатку №4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовник вимагав документального підтвердження вимог, а саме: «- Оригінал дійсного сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 виданий на ім’я Учасника органом сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України. - Атестат акредитації, виданий Національним агентством з акредитації України, зі сферою акредитації органу сертифікації, який видав вказаний сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018; - Скан-копію плану останнього аудиту, щодо перевірки системи управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018; - Скан-копію останнього звіту за результатами сертифікаційної перевірки та оцінки системи управління, на підставі якого було видано/підтверджено сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018;». -Учасник не надав вищевказані документи. 3. Відповідно п.4 Додатку №4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовник вимагав документального підтвердження вимог, а саме: «Копію протоколу проведення вимірювань джерел іонізуючого випромінювання транспортних засобів, яким буде здійснено перевезення товару, який є предметом закупівлі, виданий не раніше 2022 року (у протоколі не має бути перевищень допустимого рівня випромінення). Також надати оригінал договору про надання послуг з уповноваженим на те державним органом (установою, організацією, тощо) та акт виконаних робіт, щодо проведення вимірювання джерел іонізуючого випромінювання транспортних засобів із установою, яка видала відповідний протокол». -Учасник не надав вищевказані документи. 4. Відповідно п.4 Додатку №4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовник вимагав документального підтвердження вимог, а саме: «Договір про надання послуг з вимірювання рівня радіаційного забруднення та протокол радіаційного контролю транспортних засобів, виданий не раніше 3-х (трьох) місячної давнини до кінцевої дати подання тендерних пропозицій». -Учасник не надав вищевказані документи. 5. Відповідно п.4 Додатку №4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовник вимагав документального підтвердження вимог, а саме: «Учасник повинен надати підтвердження наявності експлуатаційного дозволу Учасника (скан-копія оригіналу), який дозволяє йому як оператору ринку займатися відповідною господарською діяльністю що пов’язана з виробництвом та/або зберіганням та/або обігом та/або реалізації, пакуванням та перепакуванням харчових продуктів тваринного походження на його потужностях відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»». Учасник не підтвердив наявності експлуатаційного дозволу Учасника (скан-копія оригіналу), який дозволяє йому як оператору ринку займатися відповідною господарською діяльністю що пов’язана пакуванням та перепакуванням харчових продуктів тваринного походження на його потужностях відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 6. Відповідно п.2.2. Таблиця 2 Додатку №2 тендерної документації Замовник вимагав документального підтвердження вимог, а саме: «Надати копії оригіналів особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 – (перша сторінка та сторінки із відміткою про допуск до роботи), які будуть залучені до виконання предмету закупівлі з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу, в книжках повинно бути зазначено, що даний персонал працює у учасника або у перевізника (водії), з відміткою про допуск до роботи, та Форму № 140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я», а саме працівників що мають безпосередній контакт з продуктами харчування (водій, вантажник, комірник/завідувач складом) в книжках повинно бути зазначено, що даний персонал працює у учасника або у перевізника». -Учасник не виконав в повній мірі дану вимогу, оскільки не було надано на працівників Форму № 140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я», а саме працівників що мають безпосередній контакт з продуктами харчування (водій, вантажник, комірник/завідувач складом) Просимо надання підтверджуючих документів в строки визначені чинним законодавством
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.