Період оскарження умов закупівлі - по 30-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-01-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 02-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 3066d9ed100e418e8cbe097498e36610
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 338 065,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Веселокутський психоневрологічний інтернат |
ЄДРПОУ: | 05425313 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Присяч Людмила Олексіївна |
Телефон: | 380686812185 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 27171, Україна, Кіровоградська область,с. Веселий Кут, вул. Лесі Українки, буд. 26 |
3 |
На виконання вимог статті 29 Закону та пункту 40 «Особливостей» надсилаємо повідомлення з вимогою про усунення не відповідностей, а саме: 1) Відповідно до пункту 1 розділу V Документації учасник визначає ціни на товар/послуги/роботи, що він пропонує поставити/надати/виконати за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат передбачених для товару/послуг/робіт даного виду, в тому числі витрат на страхування, транспортування, доставку та інші витрати). Способом документального підтвердження Учасником згоди з умовами формування вартості тендерної пропозиції є лист - згода, складений Учасником у довільній формі, підготовленій відповідно до умов тендерної документації. У складі Пропозиції відсутній лист-згода з умовами формування вартості тендерної пропозиції. 2) Відповідно до пункту 2 розділу V Документації способом документального підтвердження Учасником згоди з умовами застосування формальних помилок в процесі участі в даній закупівлі, а також умовами даної закупівлі є довідка, складена Учасником у довільній формі, підготовленій відповідно до умов Документації. У складі Пропозиції відсутня довідка про згоду з умовами застосування формальних помилок в процесі участі в даній закупівлі.
вимогою щодо усунення невідповідностей: 1) Пунктом 2.3 Додатку 3 ТД передбачено: Копії документів, підтверджуючі трудові відносини або трудових договорів (контрактів) на кожного із наведених у довідці працівника (ів), а саме наказ про прийняття на роботу та повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладання rir-контракту, з відповідною відміткою в органах державної податкової служби. Вимога не виконана. Відсутні повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладання rir-контракту, з відповідною відміткою в органах державної податкової служби. 2) п. 3.9. Додатку 3 ТД: Експлуатаційний дозвіл, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом, реалізацією та зберіганням предмету закупівлі (ст.20. Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). В складі пропозиції надано експлуатаційний дозвіл № 23-21-06 МР від 22.09.2011, який надає право Учаснику лише на виробництво та реалізацію товару. Вимога не виконана. Даний експлуатаційний дозвіл не містить такий вид діяльності як зберігання товару. Просимо усунути дану не відповідність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.