Період оскарження умов закупівлі - по 24-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-01-2023, 00:00
Закупівля здійснюється з урахуванням особливостей, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"
ID закупівлі: 2bf40f8c802f4718863c9ec23118feed
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 735 666,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 3 678,33 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області |
ЄДРПОУ: | 41064044 Досьє YouControl |
Сайт: | http://mst.osv.org.ua/ |
Контактна особа: | Миколаєвич Мар'яна Михайлівна |
Телефон: | +380679078205 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 81300, Україна, Львівська область,Яворівський р-н місто Мостиська, вул. Грушевського М., будинок 22 |
3 |
Учаснику відкритих торгів ФО-П КІЛЬДЄЄВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15550000-8 - Молочні продукти різні (Йогурт, сметана, кефір)» Пунктом 40 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або особливості) передбачено: «40. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: 1. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: Підчас детального вивчення та розгляду тендерної пропозиції, виявлено невідповідності в окремих документах тендерної пропозиції. Так, зокрема в таких документах як витяг про сплату податку, "Відомості про учасника", витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та на фірмовому бланку зазначена адреса учасника: ЛЬВІВСЬКА ОБЛ., ЯВОРІВСЬКИЙ Р-Н, М. МОСТИСЬКА, ВУЛ. Я. МУДРОГО,6А, КОРПУС 1, КВАРТИРА 16. Проте, у публічному доступі, зокрема на сайті - https://clarity-project.info/tenderer/2883508872 зазначена інша адреса: ЛЬВІВСЬКА ОБЛ., ЯВОРІВСЬКИЙ Р-Н, М. МОСТИСЬКА, ВУЛ. РУДНИКІВСЬКА, БУД. 6. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - У пп. 2, 3, 7.2. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації Замовника передбачалось: «Форма “ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА”:… Юридична адреса; Поштова адреса …»; "Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ / Свідоцтво про сплату єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку."; " Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань(далі – ЄДР)". 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.3.1. Надати (завантажити в електронну систему): - надати пояснення з даного приводу ТА / АБО -У випадку наявності відкориговані документи, зокрема: «Форма “ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА”: …Юридична адреса; Поштова адреса …»; "Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ / Свідоцтво про сплату єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку."; " Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань(далі – ЄДР)".
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.