Період оскарження умов закупівлі - по 30-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-01-2023, 00:00
ID закупівлі: 99c9905bee8c4594bdac549678ddd191
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 558 900,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 794,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КРИВЧИЦЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ |
ЄДРПОУ: | 03190461 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Грищук Юлія Вікторівна |
Телефон: | +380962247769 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 32453, Україна, Хмельницька область,село Кривчик Дунаєвецького району, вулиця Сонячна, будинок 2 |
3 |
Уповноважена особа повідомила, що до участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «код ДК 021-2015 – 15540000-5 «Сирні продукти» (Сир твердий, сир кисломолочний, сир плавлений, сир солодкий)» було подано 1 (одну) тендерну пропозицію, а саме: • ФОП МАРАТОВА ВАЛЕНТИНА ЮРІЇВНА. Згідно з п. 35 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – Особливості) - для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. П. 39 Особливостей передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Відповідно до ч. 1 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція ФОП МАРАТОВА ВАЛЕНТИНА ЮРІЇВНА. Уповноважена особа зауважила, що після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП МАРАТОВА ВАЛЕНТИНА ЮРІЇВНА в процедурі відкритих торгів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідності: - Відповідно до вимог п.п. 3.1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема форма " ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно додатку №1. Однак в наданому документі виявлено невідповідність щодо кількості товару. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. – форма " ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно додатку №1. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.40 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.