Період оскарження умов закупівлі - по 23-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-01-2023, 00:00
ID закупівлі: 775392d192a9495292c8e67c47f8f5ad
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 291 940,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 919,40 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | РУДНЯНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕЛИКОДИМЕРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 41878455 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Анастасія Сергіївна Павленко |
Телефон: | +380936766325 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07430, Україна, Київська область,Броварський р-н, с. Рудня, вул. Шкільна, буд. 15 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (відповідно до пункту 40 Особливостей). При проведенні кваліфікації Учасника Замовником були виявлені невідповідності у поданих документах щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до пп 1.4 таблиці 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати: На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, стосовно наявності автотранспорту для перевезення даного виду харчових продуктів, необхідно надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, якими планується постачання товару (у випадку відсутності власного автотранспорту, надаються копії договорів оренди автотранспорту або інший документ (договір, угода)), на кожен транспортний засіб, зазначений у довідці. До документів, що підтверджують наявність обладнання, техніки тощо та правовий статус їх набуття (володіння, користування) можуть належати: свідоцтво про реєстрацію; договори оренди / суборенди; лізингу / сублізингу; акти про прийняття-передання тощо. В поданих документах повинні бути обов’язково вказані характеристики автотранспортного засобу, а саме: вантажопідйомність та температурний режим, необхідний для перевезення даного виду продуктів, відповідно до Наказу Міністерства транспорту України «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» від 14.10.1997 року №363. Учасником не було надано необхідних документів на автотранспортний засіб зазначений у довідці, а саме: MERCEDEC-BENZ SPRINTER 311 CDI (AI8285CX). Просимо усунути невідповідність та завантажити до електронної системи закупівель свідоцтво про реєстрацію даного транспортного засобу, або виключити даний автомобіль із довідки щодо підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Також, відповідно до пп. 1.5 таблиці 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати: Транспортні засоби та приміщення, вказані у довідці, що будуть задіяні в обігу харчових продуктів, повинні пройти дезінфекцію, відповідно до чинних нормативно-правових актів України. На підтвердження даної вимоги, учасник повинен надати скан копії оригіналів документів, що засвідчують факт проведення обробки, чинні на дату подання тендерної пропозиції. В разі виконання дезінфекційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту та приміщень Учасника, а також акти виконання дезінфекційних робіт. Учасник не надав на автотранспортний засіб зазначений у довідці, а саме: MERCEDEC-BENZ SPRINTER 311 CDI (AI8285CX), документів, що вимагалися тендерною документацією. Просимо усунути невідповідність та завантажити до електронної системи закупівель підтверджуючі документи про проведення санітарної обробки даного транспортного засобу, або виключити даний автомобіль із довідки щодо підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до п. 12 таблиці 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати: Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції експертний висновок , що підтверджує здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії групи кишкової палички (санітарно – мікробіологічне дослідження) з поверхні яка контактує з харчовими продуктами, зокрема: кузову(ів) автотранспорту з середини; столу(ів) для фасування та/або пакування; холодильної(их) та/або морозильної(их) камер(и); тари що застосовується для перевезення продуктів харчування. Висновок має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції. Учасником не було надано експертного висновку щодо автомобілю MERCEDEC-BENZ SPRINTER 311 CDI (AI8285CX). Просимо усунути невідповідність та завантажити до електронної системи закупівель результати проведення змивів даного транспортного засобу, або виключити даний автомобіль із довідки щодо підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до пп. 2.3таблиці 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати: Працівники учасника, зазначені в довідці, що задіяні в обігу продуктів (водій, експедитор транспортний, вантажник, комірники та інші), також повинні мати особисті медичні книжки, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 року №559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок». На підтвердження даної вимоги, учасником в тендерній пропозиції необхідно надати скан копії оригіналів особистих медичних книжок працівників (форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затверджена Наказом МОЗ України від 21.02.2013 р. №150). Учасником не було надано у складі тендерної пропозиції медичної книжки водія, зазначеного в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Просимо усунути невідповідність та завантажити до електронної системи закупівель необхідний документ. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації, у разі виникнення наявності скарг на якість чи безпечність товару, невластивий товару зовнішній вигляд, запах, спотворення смакових якостей, в тому числі, якщо таке буде виявлено під час термічної обробки товару, зафіксовані випадки харчових отруєнь чи розладів травлення в закладі, куди постачається товар, в будь-який час до моменту повного виконання договору, на вимогу Замовника або його представника, Постачальник повинен за першою вимогою Замовника оплатити проведення фізико - хімічних випробувань товару у відповідних акредитованих лабораторіях. У випадках, вказаних у даному абзаці, замовник проводить самостійний відбір зразків комісією, створеною за участі не менш, ніж трьох працівників замовника, без попереднього повідомлення про такий відбір Постачальника. Відмова Постачальника від оплати послуги з перевірки якості вважатиметься згодою Постачальника з тим, що поставлена ним партія Товару, з якої відібрані зразки (проби) є неналежної якості. Учасник повинен скласти та надати відповідний гарантійний лист в складі тендерної пропозиції. Просимо усунути виявлені невідповідності та завантажити в електронну систему закупівель відсутній документ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.