Період оскарження умов закупівлі - по 23-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-01-2023, 00:00
ID закупівлі: bebc0434444040d18f65f68be0638cce
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 306 271,40 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 3 062,71 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВЕЛИКОДИМЕРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕЛИКОДИМЕРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 22207996 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Анастасія Павленко |
Телефон: | +380936766325 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07442, Україна, Київська область,Броварський район, смт. Велика Димерка, вул. Заліська, будинок 3 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (відповідно до пункту 40 Особливостей). При проведенні кваліфікації Учасника Замовником були виявлені невідповідності у поданих документах щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до пп 2.3 таблиці 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати: Працівники учасника, зазначені в довідці, що задіяні в обігу продуктів (водій, експедитор транспортний, вантажник, комірники та інші), також повинні мати особисті медичні книжки, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 року №559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок». На підтвердження даної вимоги, учасником в тендерній пропозиції необхідно надати скан копії оригіналів особистих медичних книжок працівників (форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затверджена Наказом МОЗ України від 21.02.2013 р. №150). Учасник надав необхідні документи, але, відповідно до інформації, зазначеної в медичних книжках працівників, дата наступного проходження медичного огляду мала би бути 01.01.2023 року, тобто дані документи вже не були дійсні на дату подання Учасником своєї тендерної пропозиції. Просимо усунути виявлені невідповідності наступним чином, а саме: завантажити в електронну систему закупівель медичні книжки працівників, вказаних в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з відміткою про проходження планового медичного огляду після 01.01.2023 року. Відповідно до пп 2.4 таблиці 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації, учасник повинен надати: У складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати скан копію оригіналу медичної довідки водія про проходження медичного огляду, що дає право на управління транспортним засобом. Учасник не надав необхідної медичної довідки у складі своєї тендерної пропозиції на водія. Просимо усунути виявлені невідповідності наступним чином, а саме: підтвердити право управління транспортним засобом, шляхом завантаження до електронної системи закупівель необхідної медичної довідки. Відповідно до пп 12 таблиці 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 2 до Тендерної документації: Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції експертний висновок , що підтверджує здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії групи кишкової палички (санітарно – мікробіологічне дослідження) з поверхні яка контактує з харчовими продуктами, зокрема: кузову(ів) автотранспорту з середини; столу(ів) для фасування та/або пакування; холодильної(их) та/або морозильної(их) камер(и); тари що застосовується для перевезення продуктів харчування. Висновок має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції. Учасник надав необхідний експертний висновок датований 21.12.2022 року, враховуючи нормативно-правові акти діючі на території України, даний документ втратив чинність на момент подання тендерної пропозиції Учасником, а саме станом на 24.01.2023 року. Просимо усунути невідповідності на надати чинний документ. Просимо звернути увагу, що в даному експертному висновку повинні бути зазначені змиви з поверхні яка контактує з харчовими продуктами, зокрема: кузову(ів) автотранспорту з середини; столу(ів) для фасування та/або пакування; холодильної(их) та/або морозильної(их) камер(и); тари що застосовується для перевезення продуктів харчування. Відповідно до пп 3.1 таблиці 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації, учасник повинен надати: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір постачання продуктів харчування за кодом ДК 021:2015: 15550000-8 Молочні продукти різні, а саме сметани та кисломолочних напоїв. Просимо усунути невідповідність шляхом заваннтаження до електронної системи закупівель відсутньої довідки.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.