Період оскарження умов закупівлі - по 23-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-01-2023, 00:00
Риба та рибне філе за ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (хек тушка, с/м мінтай)
ID закупівлі: 96b0a4ec471c4033863d99fda78b2edf
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 108 750,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 543,75 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ПЛОСКІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕЛИКОДИМЕРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 25299129 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Людмила Малаш |
Телефон: | +380636926143 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07450, Україна, Київська область,Броварський р-н, село Плоске, вул.Київська, будинок 2 |
1 |
Невідповідність документів до ТД та відсутні наступні документи: 1. Учасник надає оригінал інформаційної довідки у вигляді довідки-згоди з технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмета закупівлі, та гарантування їх виконання 2. Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати Гарантійний лист з погодженням укласти договір у редакції запропонованій Замовником у Додатку №5 та гарантію виконання його на умовах, викладених у зазначеному проекті договору. 3. У разі оренди складських приміщень надати:- скан - копію оригіналу документу на право власності Орендодавця та банківського документу про сплату оренди за останній місяць відносно кінцевої дати подання пропозиції. 4. Копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві/ переробці/ зберіганні або реалізації харчових продуктів. Замість цього надав довідку, де зазначив, що не має можливості його надати, оскільки приміщення є орендованими. Та зазначив, що не використовує складські приміщення для зберігання продукції, а здійснює постачання продуктів харчування в день отримання товару від виробника. 5. Скановану копію оригіналу договору, дійсного на період постачання предмету закупівлі, на мийку транспортних засобів, яким буде проводиться поставка (у разі наявності власної мийки для транспортних засобів – надати підтверджуючі документи) дійсних на весь період постачання товару (протягом 2023 року). 6. Документ який підтверджує проходження випробувань щодо радіологічних вимірювань (іонізуючого випромінювання) транспортних засобів, які буде застосовано учасником для перевезення продуктів харчування, виданий уповноваженим на те державним органом (установою, організацією, тощо). Замість цього надав гарантійний лист про те, що надасть зазначені документи під час поставки товару Замовнику. 7. Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції наявність яких передбачена чинним законодавством - копії декларації виробника, та/або якісне посвідчення, та/або копії сертифікату якості (відповідності). 8. Довідка - гарантія в довільній формі про забезпечення працівників, які будуть здійснювати постачання предмета закупівлі санітарним одягом (рукавиці, халат). 9. Скан-копію оригіналу акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP (Акти Держпродспоживслужби № 446 від 08.08.2019) 10. Скан-копія оригіналу акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на підприємстві Учасника (Акти Держпродспоживслужби № 143-22 від 21.01.2022) 11. Сертифікат, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22 000:2019 (ISO 22000:2018, ITD) та звіт за результатами останнього аудиту, чинний на дату розкриття. Надати атестат акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат. 12. Сертифікат ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015) та звіт за результатами останнього аудиту, чинний на дату розкриття. Надати атестат акредитації зі сферою акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат. 13. Сертифікат ДСТУ ISO 14 001:2015 (ISO 14 001:2015, IDT) 14. Кольорова скан-копія оригіналу договору, який підтверджує відносини з виробником (дистриб’ютором, дилером) на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторский договір), дійсний впродовж 2023 року. 15. Для підтвердження наявності холодильних установок на транспортних засобах для вантажів, які потребують особливих умов (температури) транспортування згідно правил перевезення вантажів, надати фотографії автомобілів з номерними знаками, які будуть використовуватися для перевезення продукції, що закуповується. 16. Надати гарантійний лист про те, що учасник зобов’язується до визначення переможця торгів під час кваліфікації учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією, надати можливість Замовнику перевірити складські приміщення, автотранспорт та іншу матеріально-технічну базу, яка буде використовуватися для обслуговування Замовника, з метою оцінки їх безпечності для зберігання та перевезення продуктів харчування. 17. Учасник повинен надати документи, чинні на 2023 рік, що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки 18. Документи, що підтверджують проходження гігієнічного навчання 19. Надати документи про проходження навчання з охорони праці водіїв 20. Результати змивів та договір на лабораторні дослідження (учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції підтвердження здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії групи кишкової палички (санітарно – мікробіологічне дослідження) з поверхні яка контактує з харчовими продуктами, зокрема: кузову(ів) автотранспорту з середини; столу(ів) для фасування та/або пакування; холодильної(их) та/або морозильної(их) камер(и); тари що застосовується для перевезення продуктів харчування) Також надати договір з підприємством/установою/організацією, що проводила таке дослідження. 21. Копію договору про надання державних ветеринарно-санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) для продукції тваринного походження; договір повинен бути дійсним на період 2023 року та акт виконаних робіт за останній місяць до кінцевої дати подання пропозиції Учасника (для товарів тваринного походження). 22. Копію договору про надання державних ветеринарно-санітарних послуг 23. Сканований оригінал протоколу дослідження питної води що використовується на потужності учасника 24. З метою підтвердження вимог щодо утилізації (знищення) харчових відходів (неїстівних субпродуктів та інших залишків) Учасник у складі тендерної пропозиції надає: -Договір (договори) про надання послуг з вивезення твердих(побутових) відходів (далі -ТПВ) дійсний на 2023 рік; 25. Надати гарантійний лист щодо сплати аналізів на предмет закупівлі в акредитованій лабораторії 26. Лист в довільній формі, який підтверджує дотримання вимог з охорони навколишнього середовища 27. Гарантійний лист (у довільній формі), що містить інформацію про відсутність застосування до учасника, а також до виробника товару, який пропонується до закупівлі, обмежень, встановлених Законом України «Про санкції» 28. Інформаційна довідка у вигляді довідки-згоди з технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмета закупівлі. 29. Гарантійний лист з погодженням укласти договір у редакції запропонованій Замовником 30. Форма письмової згоди на обробку наявних персональних даних 31. Лист -згода про те, що тендерна пропозиція сформована за середньоринковими цінами по регіону щодо предмету закупівлі 32. Лист -гарантія/ або гарантійний лист (у довільній формі), який містить інформацію про те, що населений пункт, який є місцезнаходженням учасника або походженням предмета закупівлі, який закуповується замовником згідно з умовами тендерної документації, не визнано в умовах воєнного стану тимчасово окупованою територію рішенням РНБО 33. Довідка або гарантійний лист (у довільній формі) щодо згоди на відхилення тендерної пропозиції, у разі подання документів не в повному обсязі та/або не у відповідності до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.